Geng Bas Sekolah

February 11, 2013

Darurat Selepas PRU ?


Percaya tak korang kalau aku cakap, darurat akan diisytiharkan selepas PRU nanti? Lebih tepat sekiranya puak penyokong LGBT dan yahudi yahudi ni kalah PRU 13 nanti.

Mungkin ada yang kata ini adalah keterlaluan. Ataupun cakap aku macam memang harapkan ianya berlaku. Ok terpulanglah pada korang nak percaya atau tidak. Aku sendiripun tak tahu sama ada ianya akan berlaku ataupun tidak. Cuma untuk mengelakkan sebarang kemungkinan, ada baiknya korang sediakan apa yang patut.

Kebarangkalian puak lahanat ni nak mengganas adalah tinggi. Inipun berdasarkan kecenderungan pemikiran pakcik Anwar yang semakin menggila dan juga sifat semulajadi puak hijau yang sukakan keganasan.

Tak salah bersedia lebih awal kan. Ada baiknya korang sediakan ubat ubatan, makanan mahupun peralatan peralatan mengikut kesesuaian korang. Simpan wang tunai ditempat selamat. Senjata untuk pertahankan diri dan keluarga. Rajin rajin semak keadaan semasa. Semua ini boleh mengelakkan korang daripada terperangkap tanpa apa apa makanan dan barang keperluan.

Apapun aku percaya yang rakyat negara ini tidak akan menyokong puak lahanat ni. Dan sekiranya mereka memang nak mengganas, bersama samalah kita melawan mereka semua. Tunjukkan kepada mereka bahawa negara ni bukan MAK BAPAK mereka punya. Kalau mereka kata kononnya mereka ada hak untuk pilihanraya adil, kita lebih BERHAK mendapat keamanan daripada kepentingan politik duniawi mereka.

No comments: