Geng Bas Sekolah

December 7, 2012

Luahan Perasaan Seorang Blogger Terhadap Anwar Ibrahim


Sedap mulut je DS Najib menggelar Anu arr sebagai 'Sesumpah Politik' dalam PAU baru-baru lalu. Maka  Anu arr pun panas kepala dengan gelaran itu. Mungkin kerana beliau lebih gemar gelaran yang diberikan oleh Tok Garu (Bukan Tok Guru)  Mat Sabu, Anu arr Al-Juburi. Mungkin juga kerana 'jubur' sudah sinonim dengannya yang telah sekian lama terkenal sebagai Peliwat. Namun Anu arr terpaksa menyimpan kemarahan dan dendamnya kerana dia seorang yang penakut.

Bukan saya yang kata Anu arr penakut, tetapi ramai orang yang menyatakan demikian. Rakyat menyatakan demikian.

Apabila diketahui bahawa Saiful akan membawa kesnya ke Mahkamah, maka Anu arr lari ketakutan ke Kedutaan Turki. Konon kerajaan akan menginaya dirinya yang tidak berdosa.

Apabila mahkamah akan membuat keputusan berkenaan kes liwatnya, maka Anu arr kerahkan 'pencacainya' berkumpul beramai-ramai di mahkamah untuk melakukan rusuhan jika mahkamah jatuhkannya dengan hukuman bersalah.

Dalam himpunan bersih 2, Anu arr ada bersama-sama perusuh dan hanya memberikan isyarat tangan supaya perusuh para pencacai penjilat setor kunyitnya merempuh sekatan. Kerana apa tidak beliau sendiri yang melakukannya dan berada dibarisan hadapan? Jawapannya sangat mudah. Kerana Anu arr adalah seorang pemimpin yang penakut dan tidak berani bertanggungjawab.

Keberanian Anu arr hanyalah melakukan kejahatan dari belakang. DS Najib ditohmah itu dan ini semahunya, namun hanya dibelakang. Apabila berhadapan beliau akan menunjukkan muka 'lebe nya'. Muka tidak bersalah, muka insaf namun apabila dibelakang wajah syaitannya akan menjelma. Tidak hairanlah Anu arr dikenali sebagai penikam belakang.

Terbaru, Anu arr seperti biasa memainkan peranannya dibelakang dalam isu Deepak memfitnah DS Najib. Namun cepat-cepat Anu arr menafikannya kerana takut akan kemarahan ahli-ahli UMNO yang sedang berhimpun di PAU ketika itu.

Anu arr adalah seorang pemimpin yang penakut bila berhadapan. Anu arr hanya berani bila di belakang dan berani menikam belakang. Anu ar Al-Juburi tidak layak jadi pemimpin kerana seorang yang penakut. Jika berani dan benar-benar tidak meliwat, tampillah kehadapan dan bersumpahlah dengan nama Allah!

Anu arr diperbodohkan oleh Pas apabila beliau diperangkap untuk berucap di Rumpun Makmur sedangkan sudah tahu bahawa Ummi akan ada ditempat sama pada malam itu. Pas merancang dengan baik supaya Anu arr dapat dimalukan dan ditelanjangkan pada malam itu. Kesian Al-Juburi, dalam pada selalu menikam belakang orang lain akhirnya belakangnya juga ditikam orang.

Sumber : Beranikan Hati

2 comments:

Anonymous said...

KEHKEHKEH POKCIK ANUWAR SUKE JD BACUL BROO. DGN BINI SNDIRI PUN DIA SANGGUP TIPU PSL NK PROJEK DGN ORG LAIN. ODER BALACI WAT KEJE JHT DIA..HARKK PTUIHHH KEHKEH

Anonymous said...

KEHKEHKEH POKCIK ANUWAR SUKE JD BACUL BROO. DGN BINI SNDIRI PUN DIA SANGGUP TIPU PSL NK PROJEK DGN ORG LAIN. ODER BALACI WAT KEJE JHT DIA..HARKK PTUIHHH KEHKEH