Geng Bas Sekolah

December 4, 2012

Fuziah Salleh Semakin Terpinggir Didalam PKR


Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh berkata, semangat beliau dan penduduk setempat tidak luntur untuk terus menentang projek Lynas walaupun operasi loji pemprosesan di Gebeng, yang tertangguh, dilaporkan sudah bermula baru-baru ini.

Fuziah berkata, beliau telah menyuarakan isu ini sejak 2008 secara bersendirian sehinggalah wujud kesedaran di kalangan rakyat.

"Apa yang belum kita buat? Ke mahkamah sudah, buat semakan kehakiman sudah... jalan kaki, naik basikal, panjang bukit hingga hantar memorandum pun sudah dibuat.

"Tetapi rintihan itu semua ibarat jatuh ke 'telinga yang pekak dan tuli'. Kerajaan tidak respons kepada suara rakyat," kata beliau ketika dihubungi Sinar Harian Online.

Semakin dekat dengan PRU, semakin tertekan makcik Fuziah. Mana taknya, sudahlah fitnah yang beliau lemparkan kepada Lynas tidak menjadi, sekarang dia juga dah tak laku didalam parti sendiri. Rasa rasa dia mungkin akan digugurkan sebagai calon untuk PRU akan datang.

Demi menjaga periuk nasi, makcik Fuziah terpaksa jugalah melalak pasal Lynas. Sudahlah makcik. Dengan puak PAS bolehlah makcik kencing. Dengan rakyat Pahang jangan haraplah. Silap silap makcik kena halau terus dari Pahang nanti.

1 comment:

Anonymous said...

DIA BLEY JUAL KACANG PUTEY KAT KILANG LYNAS ATAU BUKAK WARUNG KAT TEPI JLN MASUK KILANG LYNAS KEHKEHKEHKEH