Geng Bas Sekolah

December 3, 2012

Deepak Mohon Duit Anwar


Aku tak kenal sapa Deepak ni. Sebab masa kat sekolah cikgu tak ajarpun subjek pasal Deepak ataupun bab bab jual karpet. Tapi yang aku pasti dia ni bukan manusia yang baik.

Dia ni ada masalah kewangan dan akhlak yang serius. Terlibat dalam penipuan sehingga pinjaman dia dibatalkan oleh Kuwait Finance House. Bila pinjaman dah kena batal, dia dah tak ada duit. Bila dah tak ada duit, dia menanggis nanggis konon minta simpati pada DS Najib. Tapi sebagai seorang PM Malaysia yang bersih, mengapa pula DS Najib hendak menolong orang yang menipu bank.

Bila DS Najib tak nak tolong, dia beralih pula pada ejen yahudi. Siapa lagi kalau bukan pakcik Anwar. Bila dah jumpa pakcik Anwar, sendiri fahamlah. Nak minta tolong dengan orang tua tu, ada dua syarat. Sama ada gadai body ataupun ikut cakap orang tua tu.

Kalau tengok muka Deepak, memang sah pakcik Anwar muntah darah. Jadi dia pilih ikut cakap pakcik Anwar je lah. Dan sejak itulah skrip penipuan Deepak bermula.

Skrip pertama Sivarasa menyediakan khidmat guaman untuk satu kes mahkamah yang sedang dihadapi Deepark dengan syarikat Awan Megah (M) Sdn Bhd dan menggunakan apa sahaja cara serta usaha supaya Najib dan Rosmah boleh dikaitkan.

Sivarasa telah mengaturkan satu sesi wawancara Deepak dengan  Malaysiakini yang kemudiannya wawancara berkenaan disiarkan semasa PAU 2012 berlangsung dengan niat untuk menghuru harakan UMNO dan Najib disaat PAU sedang berlangsung.Itu adalah skrip yang disediakan oleh Sivarasa.

Pada 29 November 2012 berlangsung perbicaraan kes Deepak di Mahkamah Kuala Lumpur dan dalam perbicaraan tersebut Sivarasa dikatakan  telah menyediakan skrip-skrip yang perlu dibaca oleh Deepak dimana antara kandungan skrip itu adalah memburuk-burukkan DS Najib dan isteri dan dibaca dalam  mahkamah agar ianya dipercayai dunia. Deepak gagal mengikut skrip yangg diarahkan oleh Sivarasa walau ada satu dua skrip yg terlepas.

Dan inilah yang sekarang ini di spin oleh puak pulak laknatullah dalam usaha meruntuhkan negara islam.  Untuk menghancurkan negara islam, musuh musuh islam akan menggunakan apa saja cara termasuk mengupah penjual karpet yang terlibat didalam penipuan bank supaya memfitnah orang islam.

p/s : Husam sekarang sedang tumpang semangkuk dengan musuh islam untuk memfitnah umat islam. Tu pasal diapun sibuk sibuk cerita pasal Deepak. Tak tahu malu betul Husam ni.

No comments: