Geng Bas Sekolah

December 18, 2012

Bahaya DAP Kepada Umat Islam

Zulkifli Noordin terus membelasah puak PAS sepuas hati selepas konvensyen DAP baru baru. Yelah puak PAS ni degil melampau. Degilnya sama macam kaum yahudi. Cukup susah nak terima kebenaran walaupun Allah s.w.t dah tunjukkan terang terang. Agaknya bila azab Allah dah menimpa puak ni, barulah puak ni nak sedar dan bertaubat.


 "Malai-si, Malai-Si, Malai-si"; begitulah laungan dan slogan yang dilaungkan oleh para cauvinis rasis dan extremis membawa kepada peristiwa berdarah 13 Mei 1969.

Lapuran Majlis Gerakan Negara bertarikh 06 Okt 1969* menghuraikan secara terperinci kejadian yang berlaku terutamanya disekitar Kuala Lumpur setelah DAP memenangi beberapa kerusi dalam PRU 1969. Walaupun tidak membentuk Kerajaan, namun sikap cauvinis, rasis & extremis DAP sangat ketara!

Dan Ketua Pemuda DAPSY pada masa itu ialah Lim Kit Siang. Yup..Lim Kit Siang, tukun DAP yang mendapat undi tertinggi dalam pemilihan Sabtu lepas!

Malai-si, bermakna "Mampus Melayu"!

Selain slogan 'Mampus-Melayu" itu, pelbagai kata maki hamun dan cerca nista terhadap umat Melayu-Islam dihamburkan sepanjang perarakan yang di anjurkan cauvinis.

Antara yang direkod didalam Lapuran Mageran ialah 'buang semua polis Melayu', 'mati Melayu, sakai pigi masuk hutan', 'KL sekarang Cina punya', 'Melayu pigi balik kampung', 'kita hantam lu, sekarang kita ada kuasa', 'Melayu keluar, apa lagi duduk sini', 'semua Melayu kasi habis', 'kasi halau semua polis Melayu', 'ini negeri bukan Melayu punya lagi', 'butoh Melayu', 'mata-mata lancau', 'ini negeri bukan Melayu punya, kita mau halau semua Melayu', 'Melayu balik hutan', dan macam-macam lagi kata nista yang dikeluarkan!

Malah sampai ke peringkat pembunuhan, termasuk pelakon terkenal Mak Minah @ Makcik Pimpang Pekpot yang ditikam sampai mati di Jalan Raja Laut dan beberapa orang Melayu dibunuh di Setapak, termasuk sebelum itu Pak Kasim dibunuh di Jelutong, Pulau Pinang dan mayatnya dilempar dengan cat merah!!!

Setelah 43 tahun berlalu, setelah mendapat negeri Pulau Pinang, dan menjadi parti dominan didalam pakatan pembangkang, keangkuhan dan sikap cauvinis, rasis & extremis DAP tidak pernah luntur. Malah makin lama makin parah!

Ini terbukti apabila dalam pemilihan kepimpinan DAP Sabtu lepas (15 Nov 2012), kesemua 8 calun Melayu yang bertanding dilipat bungkus. Bukan sahaja tidak menang, tetapi mendapat tempat corot!

Sebaliknya tukun lama DAP iaitu Lim Kit Siang, Lim Guan Eng & Karpal Singh mendapat undi tertinggi dalam pemilihan itu! Anak Karpal Singh, Gobind Singh Deo turut memenangi tempat didalam Jawatankuasa Induk DAP!

Pendekkata, calon Melayu semuanya "Malai-si"; semuanya "mampus", "bungkus"!

Setelah 43 tahun berlalu, walau dilapik dengan pelbagai slogan "Malaysian Malaysia", "Middle-Malaysia", konon perjuangan "samarata-samarasa", namun semuanya terbukti sekadar slogan dan retorik politik. Ternyata wajah sebenar DAP sebagai parti cauvinis, rasis dan extremis terbongkar pada 15 Nov 2012!

Kalau ini pun masih tidak memberi mesej jelas kepada umat Melayu-Islam, terutamanya yang duduk didalam PAS dan PKR, yang masih didodoikan dengan kelentong DAP konon sudah berubah, DAP konon sudah menjadi parti pelbagai kaum, DAP berjuang untuk hak semua kaum, DAP konon sudah mendekati dan memahami Islam; kita tak tahu apa lagi bukti yang segelintir umat Melayu-Islam ini mahu. Bukti apa lagi mereka nak ALLAH berikan lagi?

Udah-udahlah tu yop, berhentilah daripada terus menipu diri sendiri; berhentilah daripada terus membohongi diri sendiri; berhentilah daripada terus dibuai mimpi palsu yang didendangkan pimpinan mike! Takkanlah mike dah begitu PBB -  Pekak, Bisu & Buta sampai tidak nampak gajah depan mata, sedang mike sibuk dibuaikan konon dengan kuman seberang laut! Takkan IQ mike begitu rendah sekali yop?

Kalau itu tidak cukup untuk mike, cuba tengok bagaimana DAP tegas mahukan Anwar menjadi Perdana Menteri! Sedangkan baru beberapa minggu lepas PAS didalam Muktamar Agongnya dengan begitu berdegar-degar membunyikan trumpet mahukan Presidennya Datuk Seri Hadi Awang sebagai Perdana Menteri Malaysia!

Dalam keadaan mengetahui PAS sudah membuat ketetapan mahukan Hadi Awang, DAP dengan jelas menghantar mesej menyanggah impian PAS tersebut! Mereka tetap berkeras mahukan Anwar Ibrahim!

Sumber : Zulkifli Noordin

No comments: