Geng Bas Sekolah

November 19, 2012

Kerana BAS, Khalid Ibrahim Dikafirkan Nik Aziz

Sejak awal kemunculan bas mewah PKR, sudah ramai yang mempersoalkan dari mana datangnya duit untuk membeli bas berkenaan. Namun dengan wajah yang tenang dan macho beliau menjawap :

"Saya ingin menegaskan bahawa kos sewaan bas dua tingkat yang akan digunakan Pakatan Rakyat sepanjang kempen Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 tidak menggunakan wang Kerajaan Negeri Selangor.

Bas berkenaan yang disewa untuk tempoh enam bulan dibiayai sepenuhnya oleh saya tanpa melibatkan satu sen pun wang rakyat dan wang kerajaan negeri."


Tetapi kini semuanya telah terbongkar. Penipuan yang dibuat Khalid Ibrahim tidak mampu ditutup untuk selamanya.Akhirnya Khalid terpaksa mengaku yang bas berkenaan dibeli olehnya dengan harga RM 650,000,00 dan dibayar secara ansuran secara bulanan sebanyak RM 10,833,00.


Mula mula dia kata disewa dan sekarang dia kata dibeli pula. Gila munafik sungguh Khalid Ibrahim ni. Cakap berbelit belit macam yahudi mabuk. Patutlah Nik Ajis cakap kafir kafir. Rupanya ada yahudi mabuk dalam pakatan yek.

Sumber: RBF

1 comment:

Anonymous said...

ALA KHALID BEBAL NIH SURE MESTI DPT SYAFAAT MEE SEGERA DR WALLY SLIPAU GAK BROO..ISLAM UMNO JEK KENE DOA PECAH PERUT DGN ORANG GILER MCM WALLY SLIPAU & ADIK DIA JEK! KEHKEHKEHKEH