Geng Bas Sekolah

October 23, 2012

Abby Mati Jahil - Nauzubillahiminzalik


Tak tahu pulak aku yang Rasullulah s.a.w pernah berpesan, akhir zaman ni adalah zaman jihad politik. Mungkin makcik Abby ni ada belajar dari kitab zabur, taurat ataupun injil, itu aku tak tahulah. Tapi rasanya memang tak ada sebut langsung dalam Al Quran yang akhir zaman ni adalah zaman jihad politik.

Cuma yang aku pasti, walaupun makcik Abby cakap menangkan islam, maksud dia adalah menangkan parti PAS. Awal awal dia dah cakap jihad politik. Sudah tentulah parti PAS yang dia maksudkan. Lagipun dah jadi amalan puak PAS, dorang anggap agama islam tu adalah parti PAS. Masuk PAS ibarat masuk islam, undi PAS boleh masuk syorgaa.

Lantak ko ler makcik. Dah tua tua makin jauh sesatnya. Ayah Pin pun dah tua tapi jauh tersesat dari islam. Inikan pulak makcik Abby. Minta mintalah kita semua dijauhkan daripada sesat macam makcik Abby dan Ayah Pin ni.

2 comments:

Anonymous said...

Arbaiyah Abdul Manan.., kalau nak masuk Islam baca Al-Quran dan hadis jangan ikut bulat-bulat kata-kata Pak Lebai PAS yang mempolitikkan Islam. Nampak sangat kamu ni ada otak jer tapi taka ada akal.

Jeffry said...

MINAH NGOK NGEK TU DAH KESURUPAN BROO...BAHANA MINUM AIR BASUHAN KAKI WALLY SLIPAU TRUS JD CMTU BROO...SILAP2 NAK MTK WALLY ANUGERAHKAN NABI POMPAN YG PERTAMA PLAK AGAKNYE KEHKEHKEHKEH