Geng Bas Sekolah

September 19, 2012

Deklarasi Kuching - Taktik Ala Yahudi Merampas Hak Orang Sabah Sarawak


Akhir zaman ni macam macam orang membuat janji. Janji 16 september, janji bersih, janji negara berkebajikan, janji hudud, janji malaysian malaysia (chinese only) dan sekarang janji deklarasi pulak.

Dan kalau dilihat pulak siapa yang membuat janji, tu diaa pakcik Anwar tu hah. Pakcik Anwar tokoh Bapa Munafik Malaysia sapa tak kenal. Dari arsenik, hiv, perut tak buncit, jam omega, semua tu dia dok kelentong. Kuat kencing orang tua ni. Lagi nak percaya dengan deklarasi karut dia ke?

Nasihat aku untuk orang Sabah Sarawak, tengok lah dulu nasib Kelantan, P.Pinang dan Selangor. Jangan sampai semua bala, semua masalah yang ada pada tiga negeri pembangkang sekarang, dapat kat kamu semua.

Pembangkang buat deklarasi ni bukan utnuk kebajikan rakyat tapi untuk isi perut mereka saja. Mereka nak rampas duit rakyat, nak rampas tanah rakyat, nak rampas hak rakyat. Itu saja yang mereka mahu sebenarnya.

Pesan orang tua tua, masalah jangan dicari, bala jangan diminta. Oleh itu rakyat Sabah Sarawak seharusnya menolak semua janji yang ditawarkan oleh pembangkang ni. Hidup dah elok aman damai murah rezeki, janganlah pula mencari masalah didalam hidup. Tolak pembangkang insyallah hidup dan masa depan anak cucu kita selamat.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Jeffry said...

LEPAS JANJI DI KENCINGI..LEPAS MANIFESTO DI SUNTUTI...ANUWAR NAK MELIWAT WARGA SABAH N SWAK PLAK BROO KEHKEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH