Geng Bas Sekolah

September 4, 2012

Budak Bodoh Sokong Anwar


Aku tergelak bila tengok gelagat budak budak muda yang menyokong pakcik Anwar ni. Sampai sanggup buat kerja bodoh, malukan mak bapak sendiri sebab kemaruk dengan orang tua tu.

Korang maki hamun pemimpin UMNO, hina UMNO macam macam tapi sebenarnya korang ni bodoh. Bodoh yang teramat sangat sebab korang tak kenal siapa pakcik Anwar tu sebenarnya. Atau lebih senang cakap dorang lupa pakcik Anwar tu orang parti mana sebenarnya.


Sejarah politik pakcik Anwar ni memang panjang. Sejak penghujung tahun 60an lagi orang tua ni dah terlibat dengan gerakan politik. Sejak muda, bergelar siswa di UM. Kerja kerja merusuh ni memang minat dia sejak muda lagi.Tapi pada masa tu orang tua ni tak masuk lagi mana mana parti politik. Dia bermula dengan menjawat jawatan didalam persatuan terutamanya ABIM.

Sehinggalah dia masuk UMNO pada tahun 1982, barulah dia bergiat dalam politik kepartian. Meh aku ulang, pakcik Anwar masuk UMNO pada tahun 1982. Apa UMNO? Kenapa bukan PKR?Kan dia pemimpin PKR?

Hahahaha nampak sangat budak budak ni sudah kena kencing dengan orang tua ni.Pakcik Anwar tu orang UMNO. Lagipun orang tua tu pegang jawatan bukan calang calang. Jawatan terakhir dia adalah TPM. Timbalan Perdana Menteri. TPM kerajaan apa? TPM kerajaan BN, UMNO. Bukannya PKR atau PR.

Sampailah cita cita dia nak jadi PM tak sampai sebab dia dibuang kerana masalah moral. Dia ni gila seks jadi dibuang dari UMNO. Masa itulah baru dia tubuhkan parti PKR. Hek eleh parti PKR ni baru setahun jagunglah.


Bayangkan, kalau dia ni tak kena buang, agak agak ada ke dia nak buat parti PKR ni? Takdenya. Jangan haraplah dia nak buat. Mesti dia masih berlutut dalam UMNO kan. Itulah bodoh budak budak ni. Maki hamun UMNO padahal kalau orang tua ni tak kena buang, sah sah dia masih lagi dalam UMNO.

Tak payah respeklah dengan orang tua ni. Kalau dia betul gentle, takdenya dia masuk UMNO dulu. Patut dia masuk PAS atau DAP. Takpun terus buat parti sendiri. Ini dia melutut dalam UMNO, ampu orang sana sini, rembat projek sana sini. Bila kantoi masalah moral, terus melenting salahkan orang lain pulak.


Buat puak PAS yang menyokong dia, tanyalah balik orang tua tua dalam PAS. Apa perbuatan pakcik Anwar pada puak PAS ni dulu. Apa maki hamun yang pakcik Anwar lemparkan pada pemimpin PAS masa dulu. Ingatlah balik, kalau orang tua ni betul betul baik, takdenya dia nak maki hamun korang, lepas tu datang melutut jilat balik minta sokongan korang.

Memang bodohlah sokong orang tua macam pakcik Anwar ni. Orang tua yang tak ada prinsip. Orang tua yang dahulunya ORANG UMNO. Orang tua yang dulunya CARI MAKAN DALAM UMNO. Orang tua yang MELUTUT NAK JADI PM DALAM UMNO.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Jeffry said...

BUDAK YG TAYANG BONTOT TU TERINGIN NAK JADI ANAK IKAN ANUWAR BROO..TU PSL DIA BERIYA2 SGT BUAT PE'EL CENGITU KEHKEHKEH