Geng Bas Sekolah

July 10, 2012

RBF Balun Parti Abdullah Bin Ubai


Sebelum ini sudah beberapa kali saya pernah membuktikan pembohongan mereka di blog ini. Hari ini sekali lagi saya nak tunjukkan kepada anda pembohongan media yang layak digelar suara rasmi syaitan yang dimiliki oleh Parti Ajaran Sesat (PAS).

Harakahdaily semalam melaporkan berita yang menunjukkan seolah-olah PM berada dalam keadaan yang cukup cemas sehingga terpaksa membatalkan jemputan ke majlis perkahwinan anak seorang VIP. Seperti biasa bagi menyedap dan menyelerakan bahan fitnah mereka, nama isteri PM pasti akan diselitkan sebagai bahan perencah utama.

Dikatakan Datuk Sri Najib mewakili kepada Datin Sri Rosmah untuk mewakili beliau ke majlis tersebut dan memangku kedudukannya sebagai tetamu berstatus perdana menteri majlis itu malam ini.

Kebiasaannya jika ada sesuatu jemputan majlis perkahwinan tidak kira samada VIP atau orang biasa seperti kita , tuan rumah akan menjemput kita bersama isteri atau kita bersama keluarga. Setakat ini di Malaysia belum pernah lagi ada orang yang menjemput kita yang telah berkeluarga ke majlis kenduri perkahwinan hanya menjemput suami sahaja yang datang.

Contoh jemputan,

Kepada Pak Abu dan isteri ATAU Kepada Pak Abu dan keluarga.

Belum pernah lagi terjadi jemputan seperti ini,

Kepada Pak Abu sahaja ATAU dalam kad undangan perkahwinan ditulis hanya untuk tetamu yang dinamakan sahaja. Dilarang membawa isteri atau keluarga.

Kita sendiri pun ada kalanya tidak dapat bersama isteri untuk menghadiri sesuatu majlis undangan perkahwinan. Ada kalanya kita hadir seorang diri dan ada kalanya kita tidak dapat hadir dan hanya isteri kita sahaja yang hadir. Ada kalanya kedua-duanya tidak dapat hadir. Jika tidak dapat hadir kebiasaannya kita akan memberitahu tuan rumah dan mengirimkan sesuatu untuk tuan rumah sebagai tanda ingatan.

Dikatakan ketidakhadiran Datuk Najib ke majlis itu kerana malam tadi Datuk Najib perlu bergegas ke Sabah akibat keadaan politik Umno di sana semakin panas atau dalam bahasa mudahnya dipanggil kelam kabut atau haru biru.

Memang terdapat jemputan untuk PM menghadiri majlis perkahwinan anak Tan Sri Rozali di One World Hotel Bandar Utama malam tadi. Difahamkan pejabat PM telah memberitahu tuan rumah PM tidak dapat hadir ke majlis berkenaan. Apabila tidak hadir, maka program itu tidak dicatatkan dalam jadual atau diari PM.

Tidak timbul sama sekali PM membatalkan kehadiran dan bergegas ke Sabah. Datuk Seri Najib tidak pernah sesekali ke Sabah semalam. Tidak ada sebiji pesawat pun semalam yang membawa anak Tun Razak itu melintasi ruang udara Sabah, apatah lagi untuk beliau memijak kaki di bumi Sabah.

Jadi dakwaan sepertimana yang disiarkan harakahdaily adalah pembohongan semata-mata. Datuk Najib tidak pernah sesekali ke Sabah semalam. Kita tunggu samada beranikah mereka memohon maaf di atas pembohongan tersebut ?

Parti islam konon......khaikkkkk ptuihhhhhhhh......siang malam berbohong lagi istihar mereka parti islam.

Baca selanjutnya di sini


Parti Abdullah Bin Ubai memang parti penipu, parti munafik. Harap je berjubah berserban tapi suka memfitnah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Sometime you look odd like bitch... You live in pahang, prime minister in putrajaya. As i know, if we flight to borneo, from putrajaya or klia, or lcct we flight over pahang only on muadzam shah... How you knew prime minister not fly to sabah? Prove it here.. Use your mine before post an issue.... Owh, i'm sorry... you are the dumb melayu, right. No wonder you mind at your ass... It was poisonous with your poop...