Geng Bas Sekolah

July 5, 2012

Penyokong Iluminati Mula Bergerak

AHLI Parlimen Putrajaya Tengku Adnan Tengku Mansor yang juga Setiausaha Agung UMNO sedang diusahakan untuk dijadikan mangsa pertama dalam Wilayah Persekutuan oleh golongan-golongan Anwarista bagi menyingkirkan beliau untuk tidak dicalonkan sekali lagi dalam Pilihanraya Umum Ke 13 nanti.

Senarai pencalonan yang diberikan oleh seorang Pengarah sebuah agensi ditolak mentah-mentah oleh seorang individu yang dikatakan cukup berpengaruh dalam sebuah agensi kerajaan tetapi tidak menganggotai agensi tersebut namun dikatakan telah dilantik sebagai Ketua Operasi jabatan itu untuk menyelaras atau mengenalpasti calon-calon daripada UMNO yang akan bertanding pada PRU13 nanti.Harap-harap Najib tahu ini!

Penolakan tersebut dikatakan apabila Pengarah Agensi tersebut memberitahu bahawa hanya Tengku Adnan sahaja yang mampu mengulangi kemenangan BN di Putrajaya kerana SUA UMNO ini mempunyai `track record` membanggakan sebagai MP Putrajaya tetapi individu yang berlagak bagai orang penting Negara ini menolak cadangan tersebut dan bila ditanya balik kepada Pengarah agensi itu,Pengarah tersebut dengan penuh sindiran menjawb calon lain adalah Setiausaha Politik Perdana Menteri ataupun Ketua Pengarah agensi.

Baca selanjutnya disini


Golongan munafik sudah mula menyusun gerakan nak menumbangkan kerajaan Malaysia. Dana turun mencurah dari Amerika dan Israel melalui pakcik Anwar. Puak PAS pun sukalah dapat duit free. Sebab tu artis tua berlumba lumba masuk PAS sebab boleh dapat duit. DAP duduk diam biarkan saja hanjing melayu dia buat kerja. Sampai masa DAP hapuskan semua hanjing melayu dia sebab nak pegang kuasa sendiri.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Dalam masa sehari,kita dirikan sekurang-kurangnya 17 rakaat solat yang mengulangi ayat yang sama iaitu :"Tunjukkanlah kami jalan yang lurus".
Dalam menghadapi gelombang kacau bilau politik yang sedang bergelora ini, fikirkanlah tentang "medium" yang engkau gunakan untuk membuat penilaian.
Sekiranya "medium penilaian" masih lagi digerakkan dan didorong oleh hawa nafsu kecintaan pada dunia,dibimbangi engkau tidak bisa menemui jalan yang lurus yang kita semua idamkan.
Selidiklah sama ada sudah Sempurnakah amal ibadat,akhlak dan peradaban diri-mu sendiri,ahli keluarga serta sanak saudara-mu mengikut lunas peraturan yang ditetapkan didalam Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
Jika belum,peruntukkanlah 1/4 masa-mu untuk melakukan amal ibadat,1/4 masa-mu untuk bermuhasabah diri,1/4 masa-mu untuk mendampingi alim ulamak,1/4 masa-mu untuk menghiburkan diri & keluarga mengikut kaedah yg diharuskan dalam Islam (pesan-imam Al-Ghazali)