Geng Bas Sekolah

June 25, 2012


Gabungan Pertubuhan Bukan Kerajaan Pahang Mendukung Agenda Untuk Nasional (Daun) berjaya menarik kira-kira 10,000 orang untuk berhimpun di Teluk Cempedak di sini semalam bagi menyokong usaha dan dasar kerajaan berhubung kilang memproses nadir bumi Lynas di Gebeng di sini.

Penyelaras Daun, Wan Emril Nizam Wan Embong berkata, antara program yang dilaksanakan dalam perhimpunan itu yang berlangsung dari awal pagi hingga tengah malam tadi adalah menanam pokok yang diberi nama Lynas sebagai gimik sokongan.

Aktiviti lain ialah senaman, persembahan kebudayaan, meditasi alam dan penerangan mengenai operasi kilang Lynas Malaysia Sdn. Bhd. menerusi skrin besar, katanya kepada pemberita di sini.

"Tujuan utama penganjuran adalah untuk menyampaikan sokongan terhadap pembinaan kilang Lynas yang telah diperjelaskan oleh pakar-pakar berhubung tahap keselamatannya.

Sumber: PahangKu


Aku dah bosan menghadap isu Lynas. Dah makin hilang sabar sebabnya Lynas ni bukannya ada isu apapun. Cuma jadi isu sebab Fuziah saja nak jaga periuk politik dia dan juga kaum mata sepet yang enggan membiarkan orang melayu menguasai ekonomi dalam bidang "rare earth".

Lynas ni bukannya berkaitan alam sekitarpun. Cuma sebab orang kafir ni dengki dan tak mahu orang melayu islam ni maju. Itu je. Ikut hati aku dah lama aku lempang laju laju Fuziah ni. Jadi barua kafir nak hancurkan ekonomi orang islam.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

1MSIA PUN DH MUAK DGN PEMBOHONGAN FUZIAH & THE GENG BROO..POKOK PANGKALNYE JGN LAYAN BEROK2 FUCKATAN NIH KEHKEHKEH