Geng Bas Sekolah

May 15, 2012

PAS Gila Kuasa


Penganjur Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) menegaskan tiada sebarang keputusan dibuat untuk mengadakan perhimpunan BERSIH 4.0 dalam tempoh terdekat ini.

Ahli Jawatankuasa Pemandu BERSIH, Maria Chin Abdullah menjelaskan demikian ketika diminta mengulas kenyataan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menyuarakan akan ada perhimpunan BERSIH 4.0 jika isu-isu berkaitan dengan pilihan raya bersih tidak ditunaikan kerajaan.

Mungkin merasakan bahawa BERSIH 3.0 gagal secara objektif dan sasaran untuk memburuk-burukkan kerajaan, Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu bertindak mengugut hendak menganjurkan BERSIH 4.0 sekiranya Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof dan Timbalannya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar tidak meletakkan jawatan.

Bagaimanapun, Maria menyanggah kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh kedua-dua pimpinan PAS itu dan menegaskan pihaknya tidak mempunyai perancangan setakat ini untuk mengadakan perhimpunan BERSIH 4.0.


Sah lah PAS sekarang gilakan kuasa. Mengugut akan melakukan serangan ganas kalau rakyat Malaysia taknak sokong dorang.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

JAKIM Bersama UMNO - Gandingan Mantap MEDIA PRIMA dan UTUSAN PORNO membuahkan hasil. Lihat sendiri BUKTI 'Transformasi Besar Kpd Generasi Muda' telah berjaya!

Usaha Berkesan TV3
1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)

Usaha Berkesan Utusan Malaysia
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155