Geng Bas Sekolah

May 8, 2012

Azmin Ali Terajang MB Selangor


Panas isu 2 minggu kebelakangan ini dengan cerita politik yang melibatkan kepimpinan PKR. Satu isu dimana pemimpin Pakatan Rakyat yang dikepalai Anwar Ibrahim dan Azmin Ali mengarahkan pendemo BERSHIT 3.0 merempuh sekatan di Dataran Merdeka. Manakala satu isu lagi berhubung gambar Porno aksi YB Jamban Azmin Ali yang tersebar.

Dalam pekara ini sebenarnya satu isyarat jelas buat rakyat Malaysia bahawa kepimpinan PKR adalah tidak relevan untuk menjadi pentadbir Malaysia. Jika Pakatan PAS,DAP,PKR menang pada PRU 13 kelak Rakyat Malaysia pastinya akan hidup didalam delima kerana mempunyai sebuah kerajaan yang dipenuhi dengan pemimpin yang tidak bermoral dan juga tidak bertamadun.

Gomo difahamkan selepas ini Kem Azmin Ali akan membalas semula apa yang telah dilakukan kem Khalid Ibrahim. Pembalasan yang benar benar bakal membunuh Khalid Ibrahim dalam kerjaya politik dan juga peribadi beliau.

Baca selanjutnya kat Gomo


Hahahaha sakit perut aku gelak tengok gelagat puak pembangkang ni. Tak habis habis tendang terajang sesama sendiri. Tapi itulah kalau dah memang busuk hati, bukan setakat dengki pada orang luar, sesama partipun dorang dengki.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: