Geng Bas Sekolah

January 13, 2012

Toyol PAS Menyamun Markas Sendiri


Petang -petang hari Jumaat ni ada jugak yang buat lawak yang bukan - bukan. Cerita tahyul pulak tu. Haduhai! Tak boleh blah betul Semut bila baca artikel MPP kat bawah ni.

Ye la. Kalau dengan Pakatan Pembangkang yang Haramjadah tu, semua benda dia kata konspirasi dan semua benda salah UMNO. Jadi tak heran la kalau duit tabung PAS ni hilang pun sebab salah UMNO ye tak.

Lagi pun, itu je la alasan yang diorang boleh bagi pada rakyat pun. Maklum la. Penipu Rakyat la katakan!!! Jadi menipu je la kerja diorang!!! Hahaha!!!

Mayday.. Mayday..!! Duit kutipan derma ceramah PAS serta duit simpanan tabung buluh Adun-adun PAS P.Pinang semuanya dikhabarkan telah mengalami kecurian..

Kejadian ini telah menyebabkan Markas PAS di Padang Serai Kedah mengalami kesulitan untuk mengatasi keadaan lantainya yang uzur dan bangunan yang amat menyedihkan..

Dipercayai, kesemua kutipan derma jihad semasa ceramah dan juga kutipan tabung buloh tersebut telah dicuri oleh mahkluk spesis TOYOL..

Toyol berkenaan berkemungkinan telah menyusup masuk ke kawasan Markas PAS untuk menyamun wang tersebut semasa ketiadaan ahli-ahli PAS yang membuat rombongan ke Mahkamah Tinggi tempoh hari bagi meraikan pembebasan Anwar Ibrahim..- SH


Adoii macam inipun ada yek. Sapalah yang kebas duit tu. Takkan UMNO pulak yang kebas kekekeke.Tapi itulah, lepas ni puak PAS kena buat lebih banyak ceramah, kena lebih giat kumpul duit nak ganti balik duit hilang hahahaha. Kalau susah sangat, minta je peruntukan dari pakcik Anwar. Orang tua banyak duit. Setakat nak sedekah 100 200 ribu takde hal lah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Jeffry said...

KLU TAK SILAP ADE TOYOL HIJAU. MUKE DIA MCM WALLY SLIPAU. HAAA BTOL LER TUHH KEHKEHKEHKEH

YB Raz said...

jeff: perghhh anti sungguh ko kat orang tua tu kekekeke

pukimaq said...

Nyah ni tak suka toyol. Suka lubang belakang je.