Geng Bas Sekolah

January 28, 2012

Nurul Izzah Hina Orang Islam


Malam tadi di bertempat di Dewan MBSA, Jalan Kebun, Nurul Izzah menjulang nama Robert Kuok dan menghina usahawan sebangsa dengannya, Syed Mokhtar Al-Bukhari. Tergamak sungguh Nurul menghina bangsanya sendiri di kawasan perkampungan tradisi yang penduduknya 100% Melayu.

Dalam program yang dianjurkan oleh Pemuda Pakatan Rakyat Parlimen Kota Raja itu, Nurul Izzah menyifatkan bahawa Syed Mokhtar sebagai orang yang bertanggungjawab terhadap kenaikan gula di Malaysia. Nurul Izzah bercakap bak sedap mulut, walhal Tradewinds milik Syed Mokhtar bukanlah bukan monopoli tunggal dalam industri gula di Malaysia (klik sini).

Baca selanjutnya disini


Harap je tudung atas kepala tapi jadi barua cina kafir. Sanggup hina saudara seagama sebab kemaruk duit dari Robert Kuok. Inilah dia contoh orang melayu yang sanggup gadaikan maruah agama, bangsa dan negara untuk wang ringgit.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

BRO WA CKP LU SI NURUL NI BUKAN ANAK ORANG TAPI ANAK MENATANG!..TENGOK LER BAPAK DIA! MANE SKE SGT KAT ORG MELAYU. YAHUDI ZIONIS MABOK GAK JD PUJAAN SIANG MLM!..LIKE DAUGHTER LIKE FATHER = ASSHOLE! KEHKEHKEHKEH