Geng Bas Sekolah

January 4, 2012

Anwar Ibrahim Nekad Bunuh Diri Jika Dipenjarakan ?


Anwar Ibrahim yakin kedudukan Pakatan Rakyat tidak akan terjejas berhubung apa juga keputusan yang akan dibuat mahkamah terhadap kes tuduhan liwat yang dihadapinya.

Anwar mengingatkan bahawa sebarang kemungkinan atau kesan tersebut bukan sesuatu yang peribadi.

"Ini kerana (dalam) Pakatan Rakyat, kita pimpin dan putuskan secara kolektif sebagai satu pasukan. Kita cukup bersedia," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR..

Anwar berkata, beliau tidak memikirkan Pakatan Rakyat akan hilang selepas keputusan terhadap kes itu.

"Saya sendiri tidak menolak apa juga kemungkinan dan risiko bukan sahaja tentang soal dipenjarakan tetapi juga kemalangan atau macam-macam boleh berlaku.

"Persoalannya adakah Pakatan Rakyat mempunyai persediaan? Jawapannya ya," tegas beliau.

Beliau menambah, walaupun bertanggungjawab mengendalikan kebanyakan mesyuarat, namun sesuatu keputusan yang dibuat itu tetap dilakukan secara bersama.

"Kita bincang bersama dan bersetuju. Saya rasa tidak ada masalah (terhadap apa sahaja keputusan terhadap kes tuduhan liwat).

"Kalau ada fikiran di kalangan pimpinan Umno mahu melenyapkan atau memenjarakan Anwar, untuk menjejaskan Pakatan Rakyat, saya nak jawab tentang sebaliknya.


Orang tua ni memang dah nyanyuk lah. Bila pulak pemimpin UMNO nak ambil tahu pasal dia. Orang lain ada banyak kerjalah nak buat. Bukan macam dia pergi menyebar cerita fitnah sana sini. Perasan gila orang tua ni.

Lagi satu, bila orang tua ni cakap dia boleh mengalami kemalangan, nampak sangat semua tu rancangan dia sendiri. Saja nak tunjuk kononnya dia dianiaya. Padahal dia aniaya orang lain dia tak sedar. Menipu orang sana sini, janjikan macam macam lepas tu taknak tunaikan. Kan dah menganiaya orang lain tu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Ha!! Anwar babi nak bunuh diri ?? yahoooo