Geng Bas Sekolah

December 9, 2011

Sexy Dance - P.Pinang Nak Lawan KL

Korang pernah tengok awek/amoi menari seksi? Gelek gelek tetek, gelek gelek bontot? Kalau tak pernah, takpe korang boleh turun P.Pinang. Korang jangan risau kena tangkap. P.Pinang sekarang negeri naungan Kerajaan Langit. Takde polis berani nak kacau korang.

Korang nak mabuk, nak hisap dadah, nak hisap gam semua boleh. Korang sebut je nama khalifah P.Pinang. Polis pun goyang dengar nama tu. Polis nak tangkap korangpun dia serba salah. Karang tak dapat cium bau syorga Nik Aziz lak hahahahaha.



Kalau korang rasa P.Pinang tu jauh sangat, kat KL pun ada. Tapi kenalah pandai cari. Aku taknak cakap. Nanti kantoilah port tu. Nanti susahlah budak pakcik Anwar nak lepaskan stiimm hahahaha.

Aku bagi tips mudah. Kat mana lagi korang nak layan awek menari bogel? Korang search je dalam youtube. Apa susah hahahahaha. Takkan itupun korang tak boleh pikir hahahahah.

Besar juga tetek amoi ni kan ^_^". Patut pakcik Anwar sanggup bayar 2k semata mata untuk servis tak sampai sejam hahahaha.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Jeffry said...

ANUWAR BKN KIRE KCIK BESO BROO. DIA MEN LARUNG SEMACAM JEK!. YG PENTING AIR DAH TAK BERTAKUNG KEHKEHKEHKEH