Geng Bas Sekolah

December 30, 2011

JAIPP Sabotaj Majlis Orang Islam ?

Umat Islam Dibunuh Oleh Sekutu Anwar Ibrahim Yakni Yahudi Laknatullah

Persatuan Melayu Pulau Pinang (Pemenang) hari ini mahu penjelasan daripada Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JAIPP) yang didakwa menghalang hebahan majlis Multaqa Wahdatul Ummah anjuran persatuan itu pada 17 Dis lepas.

Pengerusinya, Datuk Seri Mohd. Yussof Latiff berkata, persatuannya telah menghantar surat meminta penjelasan mengenai tindakan jabatan itu.

"Saya berasa kesal dengan tindakan JAIPP mengeluarkan surat arahan pada 15 Dis agar majlis ini tidak dihebahkan kepada orang ramai sedangkan dua hari sebelum itu, JAIPP telah mengeluarkan pekeliling yang mengarahkan kesemua pengerusi kariah masjid seluruh negeri menghebahkan program itu,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Katanya, ekoran larangan hebahan oleh JAIPP itu, Pemenang kerugian RM100,000 kerana menyediakan peruntukan untuk makanan, khemah dan logistik untuk 3,000 orang tetapi ia hanya dihadiri oleh kira-kira 1,000 orang.

Justeru itu, katanya, persatuan itu memberi tempoh seminggu kepada JAIPP untuk menjawab surat penjelasan berkenaan dan tindakan undang-undang akan diambil terhadap jabatan itu sekiranya gagal memberi penjelasan.

Majlis Multaqa Wehdatul Ummah yang bertemakan Penyatuan ke Arah Kejayaan Ummah - Masalah dan Penyelesaian disertai oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai salah seorang ahli panel. — BERNAMA


Perghhh hebat P.Pinang sekarang. Umat islam dipijak pijak macam sampah. JAIPP pun sama bersekongkol dengan musuh islam memijak umat islam. Inilah dia dunia akhir zaman. Dimana ilmu agama ditukar dengan kemegahan duniawi.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: