Geng Bas Sekolah

November 10, 2011

Tun Mahathir Balun DAP

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menyifatkan hasrat DAP untuk mengecilkan jumlah penjawat awam dengan memecat mereka merupakan satu langkah yang tidak wajar.

Namun katanya, DAP perlu menjelaskan terlebih dahulu kaedah yang akan digunakan mereka bagi memastikan kakitangan awam itu mendapat pembelaan sewajarnya.

Katanya, beliau juga pernah mengurangkan jumlah kakitangan kerajaan semasa pentadbirannya, namun penjawat awam itu diserapkan ke dalam syarikat berkaitan kerajaan.

‘‘Bila mereka bekerja dengan syarikat, syarikat itu yang membayar gaji mereka, sekali gus kuranglah perbelanjaan kerajaan,” katanya pada sidang akhbar selepas menghadiri Program dari kaca mata Tun Dr. Mahathir Dilema Ekonomi Bangsa Malaysia di Universiti Putra Malaysia (UPM) di sini, hari ini.


Cakaplah apapun, puak DAP laknat ni bukannya pedulipun. Dorang tetap akan buang orang melayu dan ganti dengan bangsa mereka juga. Kalau nak halang mereka, cuma ada satu cara sahaja iaitu jangan mengundi pembangkang.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Greetings Raz. Here, I link to you on the ''flying kick blogspot commentary column'', see all the insulting of these chinese chauvinists towards ''Melayu'', over 500 of these malicious commentaries. The latest one was abt seven hours ago. Do what is required! I don't have to fly back to Malaysia to do it myself do I? These bloody parasite's chinese commentators cannot be tolerated!

This peoples needs to be justified for their action.

http://theflyingkick.blogspot.com/2011/10/jahat-anak-guan-eng-difitnah-meramas.html

INVINCIBLE ASIA.