Geng Bas Sekolah

November 19, 2011

Fatwa PKR - Haram Bela Lembu Dan Beli Kondo Serentak



Kelmarin pagi Pisau bersama rakan rakan blogger berkesempatan melawat ladang NFC,ladang yang kononnya gagal dan penuh dengan penyelewengan oleh haprak pakatan sebenarnya BERJAYA DAN BEROPERASI DENGAN LANCAR.

Perjalanan jauh kami dari Pulau Pinang rasa berbaloi apabila melihat sendiri operasi dan bukti bahawa segala macam dakwaan oleh haprak pakatan tidak benar sama sekali.

Apa yang dapat kami lihat sejak dari tiba pintu masuk ke lokasi NFC hinggalah kepada keseluruhan operasi,ternyata ia adalah ladang moden dan pusat penyembelihan yang bertaraf antarabangsa yang mengikuti piawaian kesihatan yang amat tinggi dan prosedur yang ketat.

Kami para blogger telah diberi penerangan terperinci seluruh operasi syarikat dan fakta yang telah di putar belit dan fitnah oleh Rafizi Ramli ,Saifudin dan Zuraida,mereka ini yang dikatakan bijak pandai dari PKR begitu terasa hebat dengan cerita bohong dan fitnah yang dijaja hampir setiap hari.

Setelah disiasat berdasarkan fakta betapa yang nampak paling bodoh adalah puaka puaka PKR yang jelas menjadikan rakyat lebih bodoh daripada lembu seperti mereka.



Rafizi dalam kenyataan terbaru ,membuktikan beliau sudah divert isu,sekarang cerita yang beliau fitnah sejak dari awal bersama Saifudin sudah berubah.Dari akaun dan wang penyelewengan sekarang beliau tekankan pula mengenai kondo.

Belilah berapa buah kondo pun,pokok pangkalnya projek NFC tak gagal. Kononnya diseleweng apa kejadahnya nak seleweng wang akhirnya perlu dibayar kepada bank dengan dikenakan faedah.Oiii duit tu pinjam bukan dapat free..ada faham ka? Tak jadi masaalah jika pihak polis atau SPRM buat siasatan...

Untuk makluman anda pihak pengurusan NFC telah membuat laporan polis sejak dua bulan yang lepas apabila berlaku pecah amanah oleh 2 orang pengurus berbangsa cina yang membabitkan dalam jumlah yang besar.Tapi seperti biasa malaysiakini spin kononnya NFC disiasat polis kononnya pihak pengurusan terlibat..adoii..kantoi bohong lagi..

Baca selanjutnya kat Pisau.Net


Adoii kantoi lagi fitnah puak pembangkang ni. Dah namapun fitnah, memang sahlah akan kantoi betul tak. lainlah kalau kebenaran. Kalau sesuatu perkara tu benar, puak pembangkang spin lah macammanapun, memang tetap akan gagal.

Apabila tiba yang Haq, yang batil akan jatuh. Anwar Ibrahim dan rakan rakan harus bertaubat!!

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

RAFIZI JELES SBB LEMBU2 NFC LBEY CERDIK DARI DIA LA BROO. DIA OTAK JEK MCM LEMBU TAPI BODO MCM KELDAI KEHKEHKEHKEH

IBM said...

Salam Tuan empunya blog. Singgah sekejab, jengok2. Nice blog dan berinformasi. Minta izin, jika diizinkanlah...mohon pautkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya.

Terima kasih tuan. Link blog saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com/