Geng Bas Sekolah

October 3, 2011

Pembentangan Bajet - Harga Minyak Diturunkan !!


Hari jumaat ini merupakan hari yang ditunggu tunggu terutamanya penjawat awam. Ada ura ura gaji penjawat awam dinaikkan sehingga 40%. Hahaha gila kentang macam tu. Kalau betul gaji dinaikkan sampai 40%, aku cadangkan kepada semua rakyat Malaysia bersiap sedia menghadapi kenaikan harga barangan dan keperluan harian.

DS Najib kata untuk mengurangkan beban rakyat, beliau akan mengumumkan satu kejutan nanti. Adakah DS Najib nak bagi duit seorang sepuluh ringgit, ataupun DS Najib nak bagi tanah dan apartment mewah kepada semua penduduk miskin tegar? Korang tunggu jelah. Silap silap korang dapat coklat choki choki je sorang sebatang hahahaha.


Paling best bila ada seorang pakcik tua kata minyak bakal diturunkan. Pakcik tua tu kata dia confident boleh bagi minyak sampai harga RM1.00 seliter. Betul ke ni pakcik? Tak percaya korang boleh klik sini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

SINGGIT SELITER? FUYoOOOOOO..ANUWAR NAK TUKAR MINYAK JADI AIR LER TUHHH KEHKEHKEH

YB Raz said...

jeff: janji dajjal jadikan minyak seperti air hahahaha