Geng Bas Sekolah

October 14, 2011

Kerja Gila Najib Dan Nik Aziz


Yang gambar Najib ni datangnya dari sini. Perghh biar betul Najib tengah tunduk depan bos nasrani. Bahaya danger macam ni.


Dan ini pulak gambar Nik Aziz dengan bos nasrani. Perghh siap sembah tu. Najib setakat tunduk sikit je. Lagi rendah martabat Nik Aziz rupanya sampai kena sembah hahaha. Tapi ni kan asalnya gambar Najib. Macam mana boleh jadi Nik Aziz pulak?

Kalau gambar Najib boleh tukar pada Nik Aziz, nampak sangatlah gambar asal Najib tu pun rekaan je. Jadi tak payahlah percaya kalau ada gambar Najib buat benda benda karut.

Sumber: Dimensi

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Jiwa Paradox said...

DAH TAKE MODAL...APA PUN JADIK!!!

Anonymous said...

mimpi la kau debgan najib kau...
mcm2 hal dy buat..mghabiskan duit rakyat..bodoh!!!! gmati la dgn najib kau tu..

Anonymous said...

g mati la dengan najib kau 2.... bodohhh....

Anonymous said...

g mati la dengan najib kau 2.... bodohhh....
http://www.blogger.com/comment.g?blogID=176201521270208855&postID=1142953062775281543&page=1&token=1341093663643&isPopup=true