Geng Bas Sekolah

October 9, 2011

Kelab Penyokong PAS Mengugut Merampas Kuasa Ulama PAS

Katil berhantu Anwar & Altantuya ?

Kelab yang kini menjadi salah sebuah sayap parti PAS dianuti bukan Islam membantah cadangan Parti tersebut untuk melaksanakan Sistem Hukum Hudud di Negara ini. Ini disahkan sendiri melalui laporan Portal Kesayangan Pembangkang Malaysian Insider melalui kenyataan Pengerusi Dewan Himpunan Penyokong PAS Hu Pang Chaw.

Beliau menjelaskan ramai dari kalangan ahli dewan itu tidak gembira dengan langkah PAS mahu memperkenalkan hukum hudud di Kelantan. Maka Hu mewakili Dewan Himpunan Penyokong PAS Pusat memberi amaran buat Jawatankuasa Tertinggi agar tidak sama sekali ada niat untuk melaksanakan Hukum itu waimah di Negeri Kelantan sekalipun.

Baca selanjutnya disini


Hahahaha bertambah pening kepala puak PAS apabila geng kafirnya sendiri menghentam. Ini nanti nak tuduh UMNO juga ke yang buat hehehehe.

Ada satu lagi cerita misteri berkenan gambau katil yang tengah hangat dipasaran. Dengar khabar hantu Altantuya dah menganggu pakcik Anwar sekarang. Ada rakaman video menunjukkan pakcik Anwar diganggu hantu Altantuya dekat katil berkenaan. Nak tengok video tu korang kenalah minta kat RBF hehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: