Geng Bas Sekolah

October 8, 2011

Blogger PR Menyembunyikan Kebenaran !

klik untuk besarkan

Korang tengoklah sendiri macam mana perangai pencacai puak pembangkang ni. Mereka sendiri tahu yang pemimpin mereka agungkan itu memang bermasalah. Tetapi semua itu disembunyikan sebab mereka nak jatuhkan Kerajaan yang dipilih sendiri oleh rakyat. Semuanya sebab dendam dan iri hati sampai sanggup menjulang orang yang tak bermoral.

Orang begini memang tidak perlu dipercayai kata katanya. Mereka menyembunyikan kebenaran dan menegakkan kebatilan. Dah lah tu, banyak memfitnah orang lain pula. Lepas tu malu pulak nak mengaku geng PR hahahaha.

Munafik puak pembangkang ni.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

ALA BIASAK LA BRO..DIORANG BLAJA DR GURU KELENTONG YG SAMA..SAPE LG KLU BKN POKCIK ANUWAR PANDIKUTTI KEHKEHKEH

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM BRO ... MINTA IZIN LINKKAN BERSAMA BLOG SAUDARA BERSAMA BLOG GELOMBANG WANGSA MAJU ... WASALAM.