Geng Bas Sekolah

September 16, 2011

Akta ISA Baru - Anwar Ibrahim Kena Stroke ?

Selamat Tinggal Putrajaya

Aku sebenarnya memang tak tengokpun ceramah DS Najib tadi. Sebab sememangnya aku bukan jenis yang suka dengar ceramah. Melalui rakan rakan blogger, aku dapat tahu akta ISA yang digeruni oleh pembangkang pro yahudi telahpun dimansuhkan.

Seperti biasalah puak pembangkang pro yahudi ini mesti ada yang tersengih sendiri sampaikan termimpi mimpi tengah malam ni. Mana taknya impian dorang nak berkuasa dah hampir tercapai. Tapi benarkah impian dorang benar benar akan tercapai atau sekadar tercapai didalam mimpi?

Sebenarnya DS Najib dah plan baik punya. Akta ISA sememangnya sudah lama sehingga ianya dipinda sebanyak 20 kali. Sampaikan ada pengganas komunis keling Sg Siput boleh terlepas di mahkamah baru baru ni. Jadi sememangnya akta ISA perlu ditukar dengan akta baru.

Apa aktanya korang tunggulah tak lama lagi. Aku rasa pakcik Anwarpun dah semakin kusut kepala memikirkan strategi DS Najib lepas ni. Aku nak tengok siapa yang bakal dinobatkan sebagai orang pertama yang ditahan dibawah akta baru ini nanti hehehehe.

Selamat Menyambut Kemerdekaan Yang Ke 54 dan Selamat Menyambut Hari Malaysia

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

ANUWAR MASUK JERAT SENDIRI TUUHHH KEHKEHKEH ADOIYAIIIII

YB Raz said...

jeff: anwar sekarang dah pening kepala hehehe