Geng Bas Sekolah

August 25, 2011

December Beauty and Portrait Shoot

Korang kenal tak siapa ANNAS EASKEY? Kalau nak tahu dia ni photographer yang paling femes kat Malaysia ni. Tulah sapa suruh ambik tahu pasal pakcik Anwar, Nik Aziz dengan Guan Eng je. Bila tanya benda lain semua mengelupur nak jawap hahaha.


Ramai dah artis top kat Malaysia ni yang mendapat "sentuhan" daripada dia. Tak kurang juga blogger cun popular macam Fatin Liyana, Cik Epal dan Maria Elena. Tapi aku tak pasti ler sama ada blogger PAS si Milo Suam atau Tulang Besi pun pernah ambik shoot dengan dia hahahaha.

Disebabkan ANNAS ni femes sudah pastilah kos untuk mendapatkan shoot dari dia mestilah mahal. Jadi ANNAS telah membuat satu promotion iaitu


Promotion ni, korang cuma perlu membayar RM450 termasuk make up. So inilah masanya untuk korang jadi popular cantik Untuk promotion ini, korang akan dapat 5 fully retouched photos+free makeup by Annas Easkey+1 session photoshoot (indoor)+CD (termasuk yang edited and yang tak edit)

Oh yaa promotion ni terhad kepada 25 orang sahaja. Jadi siapa cepat dialah dapat. Untuk tempahan, korang boleh emeilkan di farick_annas@yahoo.com.

Untuk sebarang maklumat lanjut korang boleh tanya di FANPAGE Annas sendiri.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: