Geng Bas Sekolah

July 13, 2011

Tun Dol Kata Minyak Tak Naik

Bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi berkata, perhimpunan haram pada Sabtu lalu tidak boleh dibiarkan berulang kerana ia memberikan kesan buruk kepada rakyat dan negara.

Katanya, Malaysia amat dikenali sebagai negara paling aman oleh para pelancong dan antara tempat yang selamat untuk mereka membeli-belah tanpa perlu rasa bimbang tentang keselamatan.

''Oleh itu, jangan mengganggu-gugat keamanan yang kita rasai sekarang, itu bukan jalan terbaik. Tuhan baik dengan kita dan tidak pernah memberi bencana yang buruk, jadi kenapa kita pula yang perlu mencetuskan keburukan pada negara sendiri,'' katanya.


Tun Dol sudah berbunyi. Sejak akhir kahir ni namanya kembali menjadi sebutan ramai. Apatahlagi sejak dia dikaitkan dengan kes BERSHIT tempoh hari. Kadang kadang aku kesian juga dengan dia ni. Asyik kena balun je. Tapi itulah dosanya pada aku dan seluruh rakyat Malaysia dulu masih tidak terampun. Ada ke pergi naikkan harga minyak tak tentu arah. Eeeee panas panas.

 Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Tieah Madian said...

Hehehe.. Aku pun tak puas hati dengan Pak Lah.. Tapi aku masih hormat dia sebagai mantan PM ke5.. Ape2 pun Najib terbaek!!!

Anonymous said...

SEPATUTNYA TUN DOL NIH DH BLEH AJAK SI WALLY SLIPAU PEGI TANAM UBI KE, TANAM SAYOR KE (JGN TANAM KETUM DGN DAUN GANJA SUDA). UDAH2 LERR TUHH..TAKYAH LA NK TAMBAH DERITA RAKYAT LG LE TUN DOL OIII KEHKEHKEHKEH