Geng Bas Sekolah

July 28, 2011

PAS Love Lim Guan Eng


Kerajaan Pulau Pinang telah meluluskan permit bagi pihak yang tidak bertanggungjawab mengadakan Pesta fun Fair bersebelahan pusat membeli -belah terkenal di Pulau Pinang iatu QueensBay Mall.Tanah kosong yang dimiliki oleh pengusaha Jepun dan empunya Queensbay seluas 3 ekar itu yang menjadi rebutan dan hangat diperkatakan ketika ini kerana lokasinya yang stategik untuk pusat riadah dan sebagainya.Semua mata tertumpu kepada tanah tersebut oleh semua pihak yang mungkin dalam fikiran mereka untuk mendapat keuntungan yang lumayan.

Baca selanjutnya disini


Aiiiyaaa funfair ka? Manyak syok maa. Boleh enjoy enjoy lepas penat puasa maa. Ini Guan Eng manyak baik, manyak alim punya orang. Talak macam UMNO punya orang. UMNO punya orang haa semua talak boleh woo. Main amoi talak boleh, main judi talak boleh, minum arak talak boleh, main bontot lagi talak boleh. Manyak jahat UMNO punya orang. UMNO punya orang semua mahu kasi sekat. Susahlah ini macam.

Tapi Guan Eng semua boleh. Ini pasat PAS punya orang manyak sayang sama Guan Eng. Sebab semua Guan Eng kasi halal. Baik punya Guan Eng lorr hehehehe.

PAS For All

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: