Geng Bas Sekolah

July 23, 2011

Khalid Samad Marah Penjenayah Kafir Ditahan


Kecoh di laman-laman web dan blog penjilat tegar punggung Anwar Ibrahim berhubung penahanan seorang peguam yang di bawa masuk oleh NGO yang mempunyai kaitan dengan pembangkang yang bernama Suaram.

Lebih malang lagi apabila seorang Ahli Parlimen Pas yang juga rakan seperjuangan Khalid Samad yang sama-sama memperjuangkan penggunaan kalimah Allah oleh kaum kristian membuat kenyataan bodoh di laman milik Parti Ajaran Setan.

Kalau tak tahu undang-undang tak payah jadi ahli parlimen.

Untuk pengetahuan semua, peguam itu masuk ke Malaysia menggunakan pas lawatan sosial 90 hari. Beliau dibenarkan berada di Malaysia selama 90 hari sebagai seorang pelancong.

Undang-undang Imigresen negara kita telah menetapkan, seseorang warga asing yang masuk ke Malaysia menggunakan pas lawatan sosial tidak dibenarkan terlibat dalam apa-apa pekerjaan, bersyarah, berceramah, pertunjukan, persembahan dan jauh sama sekali untuk mencampuri urusan politik Malaysia. Juga tidak dibenarkan menjalankan urusan mengutip wang atau menerima upah.

Mana-mana warga asing yang ingin melakukan perkara-perkara yang dicatatkan diatas perlulah mendapat visa khas atau kebenaran Imigresen terlebih dahulu.

Baca selanjutnya disini


Ntah apa apalah Khalid Samad ni. Sayang sangat dia pada orang kafir. Apa dia ingat orang kafir tu boleh tolong bagi dia syafaat ke kat akhirat kelak sampai beriya benar dia membela si kafir tu. Kalau dah kafir tu buat salah, memang patutlah dia ditahan. Takkan nak bagi dia bebas macam tu je.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

SUARAM CUMA ALAT PEMBANGKANG JEK. TUKANG SORAK, TUKANG BASUH BERAK FUCKATAN JE BROO KEHKEHKEH

YB Raz said...

betul tu bro kekekeke