Geng Bas Sekolah

July 31, 2011

Bad Hair Days - Anwar Ibrahim Tersentap


Sejak keluar cerita yang mengatakan pakcik Anwar bakal disepak dari jawatan Ketua Pembangkang dan diganti oleh Ku Li, pakcik Anwar dah semakin tertekan. Makcik Jijah pun dah pening kepala. Pening dengan kes liwat suaminya. Bertambah pula dengan kes video seks suaminya lagi. Dan sekarang semakin berserabut bila ada orang nak campak suaminya masuk dalam Sg Buloh. Dan orang itu bukan orang lain sebaliknya dari geng sendiri juga.

Kak Zah pula dengar khabar dah rancang nak lari dari Lembah Pantai. Tak tahulah kenapa. Mungkin dah rasa bahang sentimen kebencian orang Lembah Pantai pada dia agaknya. Dengar khabar dia nak masuk kawasan bapak dia iaitu Permatang Pauh. Bapak dia masuk mana pulak? Masuk Sg Buloh lah hehehehe. Itupun satu petunjuk juga yang memang ada "orang dalam" sendiri yang nak pakcik Anwar masuk Sg Buloh.

Kesian pakcik Anwar hehehehe. Punya ligat dia menipu rakyat Malaysia. Last last dia kena tipu dengan geng sendiri hehehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Allah maha adil lagi bijaksana. Allah maha besar, maha agung dan maha mengetahui. Jika benar DSAI melakukan perkara-perkara yang dituduh itu, maka beliau akan medapat balasan yang setimpal. DSAI, agama Islam tidak sama dengan agama yang lain. Hanya agama Islam sahaja yang diterima oleh Allah dan hanya orang Islam yang bertaqwa sahaja yang akan mendapat ganjaran dunia dan akhirat. Amin.. Ya Rabbal A'lamin