Geng Bas Sekolah

July 9, 2011

Anwar Ibrahim Mati Dilanyak oleh Perusuh Kuning ?


Anwar mati kena lanyak? Pelik dan ajaib kalau kalau dia kena lanyak kekekeke. Sebenarnya orang tua ni saja buat gimik. Perusuh yang bertuhankan nafsu dan berkiblatkan iblis telah melaporkan orang tua tu kena tumbuk dek FRU. Hahahaha nampak sangat penipu orang tua tu.


Bagi aku lantak ko lah kena tumbuk ke, kena liwat ke. Dah ko memang jahat. Padan muka ko hahahaha. Tapi macam biasalah semua cerita dari pihak sana mana boleh pakai baii. Semua cerita nak up diri sendiri. Nak tunjuk yang dia tu baik sangat. Padahal dialah ejen yahudi zionis kat Malaysia ni.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

6 comments:

mat said...

Aku ingat kan kebal sangat rupanya bebal huuu tak logik la kena pukul dengan fru kena kena pukul dengan Ambiga kena siasat ni tak boleh tuduh tuduh ni

d_tieah said...

BENCI BERSIH!!!

Anonymous said...

Bersih kata ini perhimpunan aman. Mana aman nye???

YB Raz said...

mat: dorang mana kebal..nik aziz pun dah cabut keluar negara tinggalkan hj hadi hehehehe.

YB Raz said...

tieah: tau xpe huhuhu

YB Raz said...

anon: dah nama perhimpunan haram..memanglah xde aman