Geng Bas Sekolah

July 2, 2011

9 Julai Hari Rusuhan 1Malaysia !!

Budak Punk Sokong Hari Rusuhan 1Malaysia
Seperti yang korang tahu, 9 julai nanti akan diadakan satu pesta rusuhan besar besaran oleh penyokong Dajjal iaitu BERSIH dan akan disertai pula oleh Pemuda UMNO. Ditambah pula oleh PERKASA dan juga persatuan silat. Itu belum campur pasukan baju kebal iaitu FRU dan kumpulan budak PATRIOT. Sure memang meriah punyalah.

So aku nak jemput semua penyokong PUNK, SKINHEAD dan juga MAT REMPIT dan BLACK METAL supaya join Pesta Rusuhan 1Malaysia. Korang jangan takut. 9 Julai adalah hari tanpa undang undang. Korang nak mengamuk, nak membakar atau nak merusuh semua korang boleh buat. Join je kat KL nanti ramai ramai.


Tak payah takut sebab Orang Tua Gila Politik dan juga NGOk NGOk Malaysia semua sokong pesta rusuhan tu nanti. Menteri KDN? Tu benda kecil. Dia jenis suka duduk diam diam je janji gaji masyuk. Dia tak suka masuk campur.

Pesta Rusuhan 1Malaysia Penang
Pesta Rusuhan 1Malaysia juga telah bermula semalam di Penang. Lepas ini ia akan berarak ke seluruh negara. Lim Guan Eng pun terhibur tengok Pesta Rusuhan 1Malaysia kat Penang semalam. Sampaikan dia taknak keluar dari pejabat dia korang tau haa.

Belia Support Pesta Rusuhan 1Malaysia
Support Hari Rusuhan 1Malaysia
Datanglah ramai ramai meriahkan Pesta Rusuhan 1Malaysia pada 9 Julai nanti. Masuk adalah percuma. Dapat baju free lagi. Warna kuning kalau masuk team BERSIH. Baju merah masuk team PATRIOT. Korang pilihlah nak masuk team mana. Nak masuk semua team ni pun boleh hahahaha.



Support Hari Rusuhan 1Malaysia!


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

BTUL LA BRO..FUCKATAN PUN DH CAKAP SAPE2 PUN BLEY JOIN SBB DIORANG KEBAL UNDANG2!. KALAU HURU HARA PUN XPE ASALKAN KERAJAAN TUMBANG.

LAGI PUN PENYANGAK2 LUAR DH STAND BY NAK SUMBANG DUIT (BUKAN FREE) UTK BANGUNKAN NEGARA NI KALAU BN TUMBANG.

AKHIRNYA NEGARA BERHUTANG..YANG TINGGAL HANYE LAH PRESIDEN PELIWAT DAN RAKYAT YG MERANA TAK SUDAH! KEHKEHKEH

Jeepers Creepers said...

jeff: betul tu..lagipun bukan bershit saja yang buat rusuhan, perkasa, patriot dengan pertubuhan silatpun tumpang semangkok.

tu pasal aku panggil mat rempit,budak punk dengan skinhead pun turun join.

ramai ramailah kita berpesta mandi air dan asap.