Geng Bas Sekolah

June 29, 2011

Orang Belanda Bodoh


Parlimen Belanda telah mengundi bersetuju untuk mengharamkan penyembelihan haiwan hari ini, langkah yang ditentang kuat oleh orang Islam dan Yahudi negara itu.

Rang undang-undang yang dikemukakan oleh Parti Hak Asasi Haiwan, parti sedemikian yang pertama di Eropah memenangi kerusi dalam Parlimen, menyatakan mereka perlu memastikan haiwan itu tidak sedar diri sebelum disembelih, berbeza dengan cara Islam dan Yahudi yang memerlukan haiwan itu berada dalam keadaan sedar.

Menurut ketua Hak Asasi Haiwan, Marianne Thieme, cara penyembelihan itu memberi kesakitan yang tidak patut kepada haiwan dan ia perlu dibanteras walaupun ia tuntutan agama. - Reuters

Manusia ini semakin lama semakin bodoh. Negara barat yang terkenal dengan kemajuan tetapi rupanya masih bodoh dan dangkal didalam hal hal kerohanian dan sifat semulajadi. Sehinggakan haiwanpun hendak disamakan dengan manusia. Apakah haiwan itu faham maksud kematian? Sampaikan hal hal sembelihanpun menjadi isu. Inilah bodohnya manusia barat yang menyamakan hak manusia dan haiwan.

Orang Belanda ni masih mengekalkan kebodohan lampau. Dahulu semasa mereka menjajah alam melayu, mereka menyangka Indonesia itu lebih baik dan kaya dari Malaysia kerana saiznya yang besar. Ternyata penjajahan mereka keatas Indonesia mendatangkan kerugian sahaja kerana menanggung kos peperangan yang besar dan Indonesia tidak mempunyai hasil bumi sebaik Malaysia.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

MASIH INGAT LAGI PERTAMA KALI PUAK FUCKATAN JEJAK KAKI DLM BANGUNAN KERAJAAN SELEPAS MENANG PRU. MCM BELANDA DPT TANAH!..HARKKK PTUIHHHH!!!

Jeepers Creepers said...

betul tu..macam beruk dapat bunga ajdinya..berlagak nak mampus dorang tu..