Geng Bas Sekolah

May 9, 2011

Pemuda MCA Serang Utusan, KJ Main Telur


Pemuda MCA hari ini dengan pantas membuat laporan polis terhadap Utusan Malaysia, mendakwa kononnya Utusan Malaysia telah menyebarkan berita palsu berkenaan "rancangan sulit paderi kristian" di Malaysia.

Pemuda MCA mendesak Polis dan Suruhanjaya Multimedia melakukan siasatan segera HARI INI juga dan bukannya dalam tempoh masa 14 hari, seperti yang diminta oleh PERKASA, dalam laporan polis PERKASA terhadap DAP semalam, sambil menyindir, 14 hari terlalu lama!

Lihat betapa pantasnya MCA melalui Sayap Pemudanya mempertahankan Sosialis DAP. Lihat juga betapa pantasnya MCA menyalahkan Utusan Malaysia. Tidak langsung dia memikirkan bahawa Utusan Malaysia hanya melaporkan apa yang telah dilaporkan oleh beberapa "bloggers" dan tidak langsung dia mengambilkira bahawa sebagai media arus perdana, sewajibnyalah Utusan Malaysia memanjangkan berita yang dirasakannya dari sumber yang jelas, yang menyentuh kehidupan umum TERUTAMA ORANG MELAYU DAN ISLAM, di Negara ini. Mengapa tidak langsung ada sekelumit perasaan percaya kepada Utusan Malaysia, sebuah akhbar arus perdana? - Za Ahmad

Macam biasa biawak MCA dah mula bertindak apabila kepentingan kaum mereka dicuit. Tak apalah sebab kita semua sedia maklum yang bangsa mereka ni setanding dengan bangsa yahudi. Bapak segala rasis. Tapi yang aku pelik mana perginya Pemuda UMNO? Adakah Pemuda UMNO dah jadi Pondan UMNO?

Mana pergi ketua mereka iaitu KJ. KJ ni bukan calang calang orang. Menantu bekas PM Malaysia. KJ ni juga askar wataniah tau. Siap dapat sayap penerjunan lagi. Kalau setakat terjun bangunan SPRM, KJ boleh buat sebelah mata je lah. KJ boleh dikatakan pemuda gagah berani. Body mantap perut six pack. Tapi bila ada isu panas, dia terus jadi pondan. Duduk menyuruk bawah ketiak isteri.

Bangkitlah saudara KJ. Jangan jadi lebih pondan daripada gayboy tua tu. Gayboy tua tu, walaupun dah terang terang dia bersalah, tapi tetap berani turun padang suruh pengikut bangang sokong dia. Takkanlah KJ lebih pengecut dari orang tua tu ish ish ish.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Kalau betula seperti apa yang ditulis maka MCA memang kaum yang tidak boleh dipercayai.....tikam kawan dari belakang...Dan diharap Pemuda UMNO khasnya KJ akan tikan pula dari hadapan ( bukan dari belakang ) supaya gentelmen dan menjadi laki2 yang sebenarnya... bukannya pondan UMNO....Ayuh bila lagi, jangan tunggu esok lusa, nanti basi busuk berulat.......

YB Raz said...

anon: KJ pun dah hilang entah kemana sekarang hehe