Geng Bas Sekolah

May 26, 2011

DAP Berusaha Menawan Malaysia


PADA Ahad lalu, Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi mendedahkan mengenai gerakan secara berstruktur dan sistematik yang sedang dilakukan DAP untuk merampas Perak, Melaka, Negeri Sembilan dan Wilayah Persekutuan pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 yang bakal diadakan pada bila-bila masa.

Beliau yang mengingatkan UMNO, Barisan Nasional (BN) dan parti-parti pembangkang lain supaya berhati-hati berkata, DAP sedang mengenal pasti beberapa calon Melayu untuk bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan seterusnya dilantik sebagai Menteri Besar.

''DAP juga sedang mengatur strategi untuk memindahkan pengundi dari kerusi yang mereka menang selesa ke kawasan yang dijangka diletakkan calon DAP pada PRU akan datang," katanya. Semua strategi itu dirancangkan, kerana parti itu telah belajar daripada kegagalan wakil DAP menjadi Menteri Besar Perak selepas PRU-12 disebabkan perlembagaan negeri mensyaratkan jawatan itu mesti disandang oleh orang Melayu.

Bagi orang Melayu terutamanya penyokong kuat Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas mereka mungkin sukar mempercayai nafsu besar DAP itu yang jelas sekali cuba mendominasi pakatan pembangkang dengan memastikan seramai mungkin calon mereka menang pada pilihan raya.

Klik sini untuk membaca selanjutnya

Semua orang melayu islam harus berhati hati dengan permainan licik cina cauvinis DAP. Diakhir zaman ini, mereka begitu bersemangat hendak menawan Malaysia secara demokrasi dan menjadikan bangsa mereka sebagai bangsa utama sepertimana di Singapura. Benda ini boleh dilihat dengan jelas di Perak dan P.Pinang.

Untuk melaksanakan cita cita ini, mereka menggunakan khidmat mahluk separa yahudi dari PKR / PAS. Mereka tahu dengan memperalatkan makhluk makhluk yang tidak mampu berfikir ini, mereka boleh memecahbelahkan saf saf orang melayu islam.

Kini masa depan negara ada ditangan kita. Hanya kitalah yang mampu mempertahankan negara dan masa depan generasi kita daripada diperintah oleh cina cauvinis DAP. Ingat, setiap undi diberi kepada PKR / PAS, bererti kita memberi batang leher kita kepada cina cauvinis DAP.

Katakan Tidak Kepada Pakatan

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

selama BN memerintah ekonomi bangsa melayu dok di tangga ke beberapa sekarang ni....tolong jawab...