Geng Bas Sekolah

May 25, 2011

Minyak Ron 95 Tak Naik - PAS Dikafirkan Oleh DAP


Kerajaan mengekalkan harga semasa bagi RON 95 pada RM1.90 dan diesel pada RM1.80 meskipun harga minyak dunia semakin meningkat, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, pada Khamis.

Beliau berkata berikutan itu kerajaan sedang dalam perbincangan dengan Kementerian Kewangan untuk mencari alternatif bagi menampung peningkatan itu.

“Kerajaan akan mengekalkan harga semasa, dan melihat opsyen atau alternatif lain walaupun tanggungan kerajaan bertambah.

“Setakat ini boleh tahan, untuk tidak naikan harga RON 95 dan diesel,” katanya kepada pemberita selepas mengumumkan keputusan kewangan 2010 Bank Rakyat di sini.

Habis mengelupur puak pembangkang bila minyak tak naik. Tak dapat dosalah kata dorang sebab tak boleh nak maki Kerajaan. Tapi aku percaya, minyak naik atau turunpun, dorang akan tetap maki Kerajaan juga. Maklumlah puak ni dah memang bukan jenis manusia baik. Pada mereka, semua orang tak betul. Semua orang salah. Hanya mereka sahajalah yang betul dan masuk syorga.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

FUCKATAN NI MCM HANJENG LAPAR BROO. DIORANG MMG TUNGGU2 ISU MINYAK DAN GAS NIH. DIORANG CUMA TAU BANTAI TP XDE CARA NAK ATASI MSLH. KLU ADE PUN HANYA NAK MEMBENGKURAPKAN NEGARA KEHKEHKEH

husnalalink said...

lega sangat minyak tak naikk...heheheh..aduhh gaji bile nak naik pulak..arghhhhhhhhhh...

Anonymous said...

mencarut je sedara2 ni. xpela.. nila sikap2 sekaum sedara. bile ade mp (PR) bg cdgn, dikondemkan.. huhuhu.. kesian...