Geng Bas Sekolah

May 19, 2011

Anwar Ibrahim Sah Lelaki "Y"ang Meliwat Saiful

Mula-mula aku tak kenal blogger ni. aku kenal dia dari seorang blogger femes.blogger femes tu aku kenal sangat. blogger femes tu la asik dok pomot link blogger G (aku namakan si polan blogger G eh). aku mula-mula pelik kenapa la blogger pemes ni tak habis-habis promote link blogger G ni. padahal blog blogger G ni biasa je.then followers ciput je. bukan best sangat. then owh rupanya mereka berkawan baik.

dah jumpa blogger G tengok dia macam OK la. bila keluar semua dia support.makan lah wayang lah.. masa tu tak syak apa-apa lagi. macam pikir dia anak orang kaya kot? tapi 1 yang aku perasan si blogger G ni metroseksual dia lain macam je? dalam beg penuh alat mekap (maksud aku bedak la deodorant la)then mesti nak pergi toilet nak touch-up..lepas tu macam lembut-lembut sikit. ohhoi~ :) HAHAHA.

sampailah satu tahap *bunyi guruh* tiba-tiba blogger G dah tak baik dengan blogger pemes ni. eh kenapakah?? aku malas nak ambik tahu sangat sebab aku dengan blogger pemes tu pon macam kawan biasa aje. ada lah tanya khabar dorang gak tapi dorang kata tak ada pape. just fine...............sampailah 1 tahap lagi *bunyi guruh*

blogger pemes kerap mengupdate entry pasal ilmu sihir lah santet lah apa semua. hoishh. masa tu macam dah bau-bau bacang tapi sabor lagi..aku diam lagi...tapi dah boleh agak lah kan kenapa..tapi macam terkejut eh blogger G ini muka innocent je walaupon dah berumor 30 tahun (ke ada pakai susuk ni sebab tu muka nampak muda? ke ada main cucuk cucuk sate botox? wakakakap) tapi??. masa tu otak aku suci lagi tak pikir buruk pasal dia sebab aku malas nak tuduh tanpa bukti..........................sampailah *bunyi guruh,petir dan kilat sabung menyabung*

terbongkang segala bukti di depan mata. owh. masa tu terkejut gila ku rasakan dunia seperti dilanda badai yang kuat.ok ini melampau. haha. barulah tau siapa si blogger G yang sebenarnya dari A sampai Z. dan yes! apa yang aku rasa selama ini memang betul. itulah orang kata percaya kata naluri....;)

aku jenis emosional sikit. aku tak boleh tengok orang dianiaya.. ramai dah tahu pasal blogger G ni tapi diorang amik keputusan nak diam diri tapi aku malas nak TALAM DUA MUKA. aku kalau tak suka aku akan tunjukkan. disebabkan cinta tak terbalas oleh si blogger pemes tu, blogger G dah macam orang tak keruan. dia ngutuk blogger pemes tu.now dia ngutuk akulah..yelah..dah aku memang terang-terang tunjuk tak suka dia memang kenalah padahal aku tak buat pun benda yang dia tuduh tu...sadis sadis..

eh jappppp tadi kata GAY TAPI SEKARANG CAKAP CINTA TAK TERBALAS PLAK? dah habis tu kalau ada nafsu dengan laki dan perempuan tu nama dia apa? BISEX lolololo. tapi sebelum ini dari sumber yang dipercayai mengatakan si blogger G tu memang GAY yg TOP. amik kau nyah.. PATOTLAH SELAMA NI ENTRI KAT BLOG DIA BERKISAR SEKS!! KAWAN KAT FB pun ramai LAKI?? hahaha. kenapalah aku ni bodoh sangat tak perasan? adeh. sekarang ni macam aku lak innocent :) *muntah*

sekarang ni si blogger G tu dah anti dengan aku. dia dah meracau macam bapok. dia baru jumpa dengan aku 4 kali dah tahu macam-macam? lepas tu aku tak paham apa dia meracau.semua tak betol. HAHAHA. kesian... patotlah umur dah 30 tahun tapi tak kahwin-kahwin lagi..rupa-rupanya dulu dia tak ada nafsu dekat perempuan. tapi bila dah ada nafsu kat perempuan lak kena reject mahu tak nya dia MERACAU? lolololo. cian nyee.... ^^

si bapok tu cakap duit aku bulan-bulan tak cukup tau then mintak emak bapak tolong sponser. well said aku pon baru setahun kerja sebab baru setahun jugak habis belajar..takkan keluar universiti terus dapat gaji 5 K? haha tapi sekurang-kurangnya aku minta tolong bapak aku.duit itu dari sumber yang halal. bukan aku pergi puja kubur minta no ekor sana. bahahaha. simpang wey. SYIRIK kot.sejahat-jahat aku sedesperate-desperate aku, aku tak MENYEKUTUKAN ALLAH! nauzubillah.

so nasihat aku kat korang hati-hati nak berkawan. janganlah dikaburi dengan duit semata-mata. ehh blogger G masih aktif berblogging tau sebab dia rasa diri dia PEMES. nak tahu dia cakap apa? "aku baru je 3 bulan blogging.followers pon ciput." padahal masa tu followers dia dah beriban. eh tak sedar diri sebenarnya dia terkenal sebab blogger femes tu! BUKTI? aku pon kenal dia dari blogger pemes tu. LOLOLOLOLOLO sadis gila :))

sampai sekarang macam tak sangka orang macam dia tu GAY? sebabnya selama ni aku tengok GAY semua stok hensem gila, badan tough six pack apa lah...tapi...owhh patotlah selalu ajak jogging..kesian lemak berlebihan..takut nanti tak laku. kalau laku pon Mak Cik Lipah sebelah rumah yang dah tua ganyut tu je yang nak...stok kena IRON kuat-kuat. heeee. gelilah aku cakap pasal ni.. cukup-cukup..

bapok tu mengamok tapi tak ada bukti tapi apa aku tulis semua ni ada bukti yang sohih. kalau lawan kat court ni kira boleh menang lah. so lastly nasihat aku, jaga-jaga dengan blogger G ni.dia pandai putar belit. sebab dia akan mengata belakang. dia nak buat orang nampak dia je suci, baik dan teraniaya.lepas tu dia main cara halus. halus macam mana?? ha kalau korang bijak korang akan paham.manusia bila dah......(sambung sendiri). sekian.

perghhh panjang gila aku menaip!! first time seumur hidup ni :)) okbai! ada nak langgan dia tak?? aku simpan lagi no fon dia :D - Ailyl Rozanna
Perghh cerita ni dah tersebar diantara blogger bukan politik. Tak sangka rupanya ramai pengikut pakcik Anwar diluar sana. Korang kenalah berhati hati sebab kaum G ni pandai berubah rupa. Tak percaya? Tengoklah pakcik Anwar sendiri macam mana hehehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

5 comments:

Tieah Madian said...

Agak tak fahma cerita ni.. Hahaha.. Tapi gagahkah jugak baca sampai habis..


Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

Tieah Madian said...

Agak tak fahma cerita ni.. Hahaha.. Tapi gagahkah jugak baca sampai habis..


Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

Anonymous said...

TEROK JADI BLOGGER NIH BROO. TP KLU JADI BLOGGER GAY LAGI TEROOOKK..ASIK KENE LIWAT MANJANG. KAT DUNIA SEBNAR KENE LIWAT KAT ALAM MAYA PUN KENE LIWAT..BAHAYE2! HUHUHU

Jeepers Creepers said...

tieah: cerita ni aku ambik dari blog lain..akupun tak faham gak mula mula..ini sebenarnya masalah peribadi dia dengan blogger gay hehehehe

Jeepers Creepers said...

jeff: tau xpe...blogger gay jadikan blog tempat melepaskan nafsu kekekeke