Geng Bas Sekolah

May 4, 2011

Anwar Ibrahim Dimakan Sumpah Laknat?


Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang menegaskan tindakan ahli perniagaan Datuk Sahzryl Eskay Abdullah mengambil sumpah laknat mengenai video lucah yang ditayangkannya baru-baru ini tidak berlandaskan hukum Islam dan al-Quran, lapor TV Selangor.

“Mereka telah melakukan sumpah yang salah. Sumpah pakai al-Quran, tetapi hukum di dalam al-Quran tidak dipakai.

“Mengapa bersumpah al-Quran digunakan tetapi hukum tidak dipakai? Biar dia jawab,” kata Hadi selepas mesyuarat pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat.

“Kalau sumpah, mesti pakai hukum yang ada dalam itu (al-Quran). Mengikut Islam tidak cukup menggunakan kitab tetapi mesti memakai hukumnya. Ini sumpah pakai Kitab tetapi tidak digunakan hukum dalamnya,” tambah beliau. - MalaysiaKini

Hj Hadi cuba membaiki imej beliau sebelum orang pro pakcik Anwar menendang dia keluar dari jawatan Presiden PAS. Biasalah orang terdesak macam ni, seribu satu alasan boleh keluar dari mulut dia. Ok takpelah kalau cara Eskay tu salah. Tapi kenapa dia tak ajar pakcik Anwar bersumpah dengan cara yang betul. Ataupun Hj Hadi ni pun tahu yang pakcik Anwar ni bukan mengamalkan ajaran islam hehehehe. Atau mungkin pakcik Anwar nak bersumpah cara yahudi kot hehehehe.


Anggota Angkatan Muda Keadilan telah mendesak supaya sumpah laknat yang dibawa oleh Eskay itu diputuskan menerusi hukum qazaf. - MalaysiaKini

Ok ikut cara Qazaf tapi aku nak pakcik Anwar ni dihukum rejam sampai mati, amacam boleh? Sebab apa orang tua ni patut direjam sampai mati? Sebab dia meliwat orang. Perbuatan terkutuk dalam islam. Dan dia ni pun sudah berkahwin. 

Kalau betul dia dalam video seks tu, memang patut sangat dia ni dihukum rejam. Ada berani ke Sam Ketot nak tengok orang tua kena rejam sampai mati? Kalau pakcik Anwar didapati bersalah dan nak direjam, nanti Sam ketot suruh pakai hukum apa pulak? Hukum Laut Melaka? Undang Undang 10 yahudi? Bengong Sam ketot ni doww.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

6 comments:

d_tieah said...

Entah bila lah kes Anwar ni nak habis ek? Adoi..

Entry Terbaru : Facebook Dilanda Video SPAM Kematian Osama Bin Laden

ayunda maajis said...

aku x paham..aku x pahammmmmm...ahaha..giler kuase kottt..

Jeffry said...

STUJU SGT2 BROO. KASI REJAM SAMPAI KOJOL. BIAR HJ HADI JD TUKANG REJAM..ADE BRANI? KEHKEHKEH

YB Raz said...

tieah: lambat nak habis hehehe

YB Raz said...

ayunda: tu lah bila dah pegang kuasa mesti rasa susah nak lepaskan.

YB Raz said...

jeff: alaa nanti puak ni pusing balik. macamlah tak tahu perangai puak ni..kalau anwar kena rejam, aku nak adun pas yang berzina dulu pun sama kena rejam..termasuk mat syabu..berani ke nik aziz nak bagi hehehehe.