Geng Bas Sekolah

April 21, 2011

Umat Islam Malaysia Diserang - Penyokong DAP Mahu Surau Dan Masjid Dipindahkan


Inilah wajah sebenar DAP. Sedikit demi sedikit umat islam di Malaysia ditekan dan ditindas. Umat islam harus bersatu sekarang sebelum kita semua dijadikan beruk dan kera oleh DAP.

Untuk maklumat lanjut sila klik sini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

d_tieah said...

Huhh! Tu lah kan.. Memang butalah mata bagi orang orang melayu yang pangkah roket masa pilihanraya!!! Gggrrrrrr.. Geram sangat.. Even tak suka pun dengan calon BN kat tempat tu, undilah atas tiket BN.. Jangan nak memperjudikan nasib anak bangsa kat tangan kaum lain yang memang sah ade agenda tersembunyi..

Anonymous said...

simpan artikel ni. masa PRU 13 nanti sebarkan.

YB Raz said...

tieah: orang melayu yang undi dap memang bodoh bangang tahap maksima

YB Raz said...

anon: mesti simpan