Geng Bas Sekolah

April 29, 2011

Penyokong Gay Menyerang Masjid!

Selepas solat jumaat tadi, penyokong gay dan seks bebas telah menyerang masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul. Tujuan mereka hanya satu, iaitu menghalang proses menegakkan kebenaran dan keadilan.





Inilah manusia diakhir zaman ini. Dimana Allah s.w.t telahpun menunjukkan kebenaran tetapi manusia masih enggan menerimanya. Malah begitu angkuh melawanNya pula.

Hanya dua soalan yang aku nak pakcik Anwar jawap. "kalau betul bukan pakcik didalam video itu, mengapa pakcik arahkan atau benarkan pengikut pakcik menyerang masjid dan menghalang proses mengangkat sumpah mubahalah. Dan "kalau benar pakcik tak bersalah, mengapa pakcik enggan bersumpah dengan nama Allah s.w.t. Sedangkan pakcik mengaku pakcik adalah orang islam. Mengapa pakcik takut menjunjung al quran dan bersumpah dengan nama Allah s.w.t?"

Apabila datang yang Haq, maka akan hancurlah yang batil. Kerana yang Batil itu tidak akan kekal selama lamanya. Pakcik Anwar dan pengikutnya tunggulah balasan daripada Allah s.w.t selepas ini. Untuk maklumat lanjut boleh klik sini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: