Geng Bas Sekolah

April 5, 2011

Makcik Jijah Menangis


Sejak keluarnya filem yang dikatakan lakonan pakcik Anwar, makcik Jijah dah tak tentu arah. Khabarnya Nik Aziz dan Karpal whelchar pun dah kelu lidah sekarang. Apa akan jadi kepada pakcik Anwar selepas ini.

Adakah karier politik manusia "anugerah tuhan agama mana ntah" ini akan terus bersinar di persada politik Malaysia? Bagaimana pula dengan kes liwatnya. Dan keputusan DNA? Adakah Karpal whelchar akan terus membela orang tua ini nanti?

Semua jawapan itu bakal terjawap apabila identiti pelakon filem ini akan disahkan oleh pihak polis tak lama lagi. Sabar pakcik Anwar. Jangan balun orang depan belakang lagi buat masa sekarang yek hehehehe.

4 comments:

Mae said...

Jadikan kisah Chua Soi Lek sebagai panduan. Karier politik Anwar tak akan berkubur. Orang Malaysia sudah terbuka mindanya. Seks Anwar adalah kisah peribadinya. Pelaku seks tidak bermoral tidak semestinya gagal mentadbir negara, malah mungkin lebih berjaya lagi kerana kuat semangatnya. Orang memandang video itu sebagai sebuah video, tak lebih dari itu. kalau zaman 60an, memang tingkahlaku begitu akan menjejas karier politik, tapi bukan zaman sekarang. Anwar boleh saja mengaku, minta maaf, dan teruskan perjuangan. Orang akan bangga punya pemimpin yang gagah seks.

Jeepers Creepers said...

mae: jangan di ikut chua soi lek. lihat lah sendiri chua tu apa agama dan bangsanya.

Anwar ini orang melayu. orang islam. kalau benda seperti ini masih lagi tidak diendahkan, nantilah bala dari Allah s.w.t.

sebagai umat islam, kita perlu menolak orang yang sudah terang memiliki moral yang buruk sebagai pemimpin.

lalink7 said...

wahh..Karpal Wilchaa..hahahahah..terbaekkk...

Jeepers Creepers said...

lalink: hehehe