Geng Bas Sekolah

April 28, 2011

Anwar Ibrahim Perlu Berundur

Sejak pakcik Anwar disahkan sebagai lelaki Y yang meliwat seorang pemuda, karier politik pakcik Anwar sebenarnya sudahpun tamat. Dan semalam, video seks dia pula disebarkan. Adakah pakcik Anwar masih mahu berdegil?

Seandainya pakcik Anwar bukan orang islam, aku tak kisah. Lantak kau lah nak meliwat ke, nak beromen ke. Tapi pakcik Anwar ini orang islam. Sebagai orang islam, takkan tak ada langsung rasa malu didalam hati tu? Takkan tak ada rasa insaf langsung?

Kalau lah pakcik Anwar tak rasa malu kepada manusia, sekurang kurangnya adalah rasa malu pada Allah s.w.t. Takkan tak ada langsung rasa malu pada Allah s.w.t? Begitu juga dengan makcik Jijah. Makcik sebagai seorang wanita, sepatutnya ada rasa malu. Malu kerana mendapat suami yang berperangai sehina hina manusia. Malu dengan masyarakat sekeliling, malu dengan malaikat Rakid dan Atid yang sentiasa mencatat amalan kita, malu dengan Allah s.w.t Tuhan sekalian alam.

Sudah tiba masanya untuk pakcik Anwar sekeluarga berundur daripada dunia politik Malaysia. Pakcik sekeluarga telah mengotorkan dunia politik Malaysia. Pakcik Anwar telah menyebabkan orang melayu berpecahbelah, menyebarkan fitnah dan mengancam keselamatan negara.

Harapan pakcik Anwar untuk menawan Malaysia sudahpun berakhir. Rakyat Malaysia terutama umat islam tidak lagi mempercayai pakcik Anwar. Hanya orang kafir dan golongan fasik sahaja yang menyokong perjuangan sia sia pakcik Anwar ini.

Berundurlah segera sebelum terlambat.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: