Geng Bas Sekolah

April 12, 2011

Anwar Ibrahim Dibalun Depan Belakang Oleh Penduduk Sarawak

Nampak gayanya pembangkang akan kalah di Sarawak. Walaupun sebelum ini, mereka melemparkan pelbagai tohmahan buruk kepada BN khususnya kepada Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud tetapi kini tohmahan itu dah dikembalikan kepada mereka.

PAS seperti biasa tidak akan diterima kerana jelas menyeleweng dari ajaran islam. DAP pula dah dikatakan retak menanti belah gara gara kedatangan dua orang ahli keluarga Raja Lim ke Sarawak. Tambahan pula calon yang diletak oleh DAP tidak disukai oleh penduduk tempatan.

PKR pula lagi haru. Sudahlah pakcik Anwar masih menghadapi kes liwat. Ditambah lagi dengan kes filem blue anu dalam pepet. Dan diasak pula dengan soalan jam Omega. Mengelupur orang tua tu nak mengelak. 

Paling kesian bila orang tua ni buat ceramah, orang Sarawak buat bodoh je. Langsung tak hiraukan orang tua ni. Sampaikan orang tua ni balik dengan muka macam ayam berak berdarah je hehehehe.

Insyallah BN akan menang di Sarawak. Menang bergaya atau tidak, aku tak berani cakap. Tapi kalau untuk menang, insyallah boleh. Yang penting semua rakyat Sarawak bersatu menolak pembangkang disana.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Media Cyber said...

Gambar parti SNAP harus dibuang.. SNAP sudah keluar dari Pakatan Rakyat.

YB Raz said...

terima kasih diatas maklumat yang diberikan.