Geng Bas Sekolah

April 12, 2011

Anwar Comolot Dengan Siapa Itu?


KUALA LUMPUR: Polis masih menunggu maklum balas daripada pengedar jam tangan Omega mengenai status sebenar pemilik jam tangan berjenama berkenaan selain yakin keputusannya akan diperoleh dalam masa terdekat.

Jam berjenama itu diserahkan kepada pihak berkuasa sebelum ini dikatakan antara bahan bukti penting bagi mengaitkan pelaku dalam video seks dikatakan membabitkan seorang ahli politik pembangkang.

Difahamkan, polis sedang menunggu maklumat mengenai pembeli jam tangan itu daripada pihak pengedar serta pengeluar yang dikatakan berpusat di Hong Kong. Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata, pihaknya yakin status pembeli jam tangan itu akan diketahui dalam tempoh terdekat.

“Polis sudah berhubung dengan pihak pengedar bagi mengenal pasti pembeli jam tangan berkenaan kerana setiap belian jam berjenama mempunyai maklumat pembelian. Mereka (pengeluar) berjanji akan memberikan maklumat diperlukan dalam masa terdekat,” katanya ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, di sini, semalam. - Harian Metro

Debaran semakin hampir sampai kemuncak. Siapakah pemilik sebenar jam Oh! mega yang sebenarnya. Adakah ianya kepunyaan pakcik Anwar ataupun milik tut tut tut. Tapi dengar khabar pakcik Anwar dah semakin takut sekarang hehehehe.

No comments: