Geng Bas Sekolah

March 6, 2011

Pengundi Kerdau Gempar Tok Guru Wafat!


Hehehehe jangan marah makcik makcik semua. Saja je nak wat lawak jenaka tengahari ni. Tengok makcik gantung gambau tok guru kat leher tu dah macam cina berkabung. Tu pasal ingat tok guru dah wafat hehehe.

Selamat mengundi untuk pengundi DUN Kerdau dan Merlimau ^_^"

6 comments:

Anonymous said...

Amin!!!!!!!

sasha2020 said...

dia org ni memang pelik..

kadang=kadang tak tahu pun apa yg mereka bawak tu...

hati dah tertutup!!

Anonymous said...

bukan ni dah kira mendewa2kan
kalau gambar calun ok juga
sbb nak bagi tau sapa calon jgn sampai tak kenal macam bl

YB Raz said...

anon: hehe

YB Raz said...

sasha2020: tau xpe

YB Raz said...

anon: puak pas memang suka dewakan pemimpin terutama nik aziz..tu pasal orang tua tu naik lemak.