Geng Bas Sekolah

March 4, 2011

Harakah Sah Kitab Syaitan Laknatullah

Kalau korang rajin selak kitab Harakah, mesti banyak iklan yang korang jumpa adalah iklan berunsur sex. Macam macam jenis ubat kuat ada jual . Modelnya dari berkopiah sampailah berserban. Dah tua tua tapi semuanya gila syawat. Cukup memalukan!


Tu satu cerita. cerita lain pula kalau dibaca, boleh dikatakan hampir semuanya cerita didalamnya adalah kisah kisah bohong. Kisah fitnah. Kalau cerita pasal pemimpin PAS, semuanya dibuat diangkat macam dewa. Dah macam kisah israiliyyat pulak.

Sekarang ni pulak Harakah dah sah buat gambau fitnah. Laa ni terang terang gambau yang dibuat adalah palsu. Malah gambau yang dibuat jelas menghina islam. Adakah ini yang diperjuangan oleh PAS. Langsung tak ada akhlak (klik sini).

Gambar Asal
Gambau direka PAS

Ini islam yang diperjuangkan oleh PAS? PAS sepatutnya malu kepada Allah s.w.t dengan perbuatan mereka ni. Menggunakan nama islam sebagai topeng untuk menghalalkan politik kotor.

3 comments:

Hahn said...

Bob Lokman jer penganut PAS lain tu ahli PAS.

Mati la ko Bob

d_tieah said...

Sikit nak ada unsur lucah..
Huhh!
Pelik lah..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

YB Raz said...

hahn: kesian dia

d_tieah: hehehe biasalah puak pas memang camtu