Geng Bas Sekolah

March 29, 2011

Anwar Anugerah Tuhan Atau Setan?


Begitu hebat aura yang dimiliki oleh pakcik Anwar. Sehingga mampu menundukkan pemimpin dari parti kunun islam dan parti kafir. Malah begitu hebat sehingga membuatkan ramai pengikut parti kunun islam melelehkan air liur apabila mendengarkan ceramahnya.

Hal ini diakui sendiri oleh sahabat aku apabila dia menghadiri salah satu ceramah pakcik Anwar. Dia mengaku seolah olah terpukau dengan pesona yang dimiliki oleh beliau. Pengaruh itu begitu kuat sehinggalah pakcik Anwar meninggalkan pentas, barulah dia dapat berfikir dengan waras.

Hum aku tak pelikpun sebab aku tahu ramai golongan ahli politik dan artis di Malaysia yang suka benda benda ghaib. Aku tak tuduh tapi cubalah fikir. Bagaimana seorang pakcik tua boleh membuatkan seorang pemuda membuka seluar dan menonggeng. Malah boleh membuatkan isteri orang baring mengangkang semudah ABC. Adakah menggunakan ayat ayat cinta? Hehehehe mustahil baii. Gomo pun tak boleh buat ayat macam tu hehehe.

Berubahlah pakcik. Masih ada masa untuk pakcik bertaubat. Pulanglah semula ke pangkal jalan. Malulah pada anak cucu pakcik. Kalau pakcik tak malu pada manusia, pakcik malulah pada Allah Taala. Allah maha mengetahui apa yang nyata dan yang tersembunyi.

Takkan pakcik nak orang terus mengata pakcik walaupun pakcik dah dikuburkan. Takkan pakcik nak orang datang pakat gelakkan kubur pakcik bila pakcik mati nanti. Insaflah....

"Sesiapa yang mengambil syaitan untuknya sebagai wali (pelindung), menggantikan Allah, dia menderita satu kerugian yang nyata, serugi-ruginya." (4:119)

"Barang siapa yang mengambil Syaitan menjadi temannya, maka Syaitan itu adalah seburuk-buruk teman". 

2 comments:

d_tieah said...

Hahahaha,, tajuk gempaq giler.. Ngee :) Aku tunggu anwar ni dtg sini,, Nak dgr ape kempen dia.. Entah ade ke tak ek dia ke miri.. Huhuhu..

YB Raz said...

tieah: berani ke dia datang sana..rasanya pkr pun hanya satu kerusi je yang masuk bertanding hehehe