Geng Bas Sekolah

December 24, 2010

Cubaan Membunuh Untuk Menutup Bukti Zina !

Gambar di atas dan di bawah ini merupakan gambar kenderaan Ustaz Saidi saksi yang mendedahkan penangkapan adun Selising dalam Koch Kereta Api. Gambar kenderaan nya yang telah terlibat dalam kemalangan pada hari Selasa 21hb iaitu beberapa hari yang lepas.

Kemalangan ini berlaku di jalan Dalam Rhu sekitar jam lebih kurang 11.15 pagi yang mana waktu kejadian Ustaz Saidi dalam perjalanan untuk ke rumah rakan nya. Dalam perjalanan itu Ustaz Saidi ada terlihat sebuah Toyota Avanza yang mengekori beliau namun tidak di endahkan sangat memandangkan sejak pendedahan Isu Adun Selising yang di tangkap dalam Koch Kereta Api dengan seorang Wanita Isteri Orang itu beliau memang menjangka kan akan di ekori.









Dalam perjalanan ke rumah rakan nya itu Ustaz Saidi membuat satu pusingan di sebuah simpang jalan dalam Rhu dan secara Tiba tiba Motokar Avanza yang mengekori beliau telah Melanggar dengan kuat di bahagian hadapan Sisi kanan tempat pemanduaan.

Pelanggaran itu menyebabkan hentakkan kuat di kepala Ustaz Saidi dan tidak sedarkan diri. Ustaz Saidi kembali sedar di Hospital dan apabila pulang ke lokasi kejadian di lihat kenderaan nya sedemikian rupa.

Apakah Motif Utama sehingga kenderaan Avanza yang mengekori beliau itu melanggar nya? Suka suka? Bergurau? Ataupun memang berniat untuk MEMBUNUH!!!

Syukur Kuasa Allah menyelamatkan beliau pada hari kejadian dan ini sebenarnya juga telah membuatkan pihak yang ingin menghapuskan beliau Ustaz Saidi tidak senang duduk dan pastinya akan membuat kerja Jahatmereka ke atas ustaz Saidi.

Dan memang ianya terbukti apabila semalam jam lebih kurang 11.30 malam Ustaz Saidi telah di Serang dengan menggunakan Parang dan Kapak di halaman rumah nya sendiri oleh 3 lelaki yang tidak di kenali.

Jam lebih kurang 11.30 malam yang mana waktu itu keadaan di lokasi rumah beliau adalah Gelap tampa di cerahi lampu jalan,Ustaz Saidi pulang ke rumah beliau dengan menaiki motosikal dan apabila sampai di rumahnya maka ustaz Saidi terus menuju ke pintu dapur bagi masuk ke rumah. Pada waktu itu juga Isteri dan anak anak beliau telah pun tidor.

Apabila beliau membuka pintu secara tiba tiba 2 orang lelaki melulu ke arahnya dan menghayunkan parang dan kapak. Ustaz Saidi berjaya mengelak namun libasan parang mengenai tangannya dan mendapat kecederaan.

Dalam keadaan yang gelap itu juga muncul seorang lelai laki dan turut sama menghayunkan Parang ke arah Ustaz Saidi dan mengenai belakang badannya. Namun jaket yang di pakai beliau menjadi penyelamat apabila belakang beliau hanya mendapat sedikit kecederaan.

Dalam tempoh lebih kurang 3 minit apabila ketiga tiga penyerang itu tidak berjaya memBUNUH ustaz Saidi maka mereka kemudiannya lari dan masuk ke dalam sebuah motokar dan beredar dari rumah Ustaz Saidi. 2 lelaki memakai seluar jenas manakala seorang lagi memakai KAIN PELEKAT.

Laporan Polis telah di buat dan di harapkan pihak polis dapat mencari si pelaku dalam kejadian ini malah perlindungan keselamatan wajar di pertingkatkan ke atas Ustaz Saidi ini memandangkan sudah 2 kali cubaan membunuh dirinya di lakukan dalam hanya masa 3 hari.

Sumber: papagomo

Huh dah agak puak ni mesti tak senang duduk. Dah mula kepanasan akibat dosa dosa mereka ke atas umat islam kat negara ni. CELAKO CELAKO CELAKO mereka ni semua.

No comments: