Geng Bas Sekolah

December 1, 2010

Panas: Presiden NUJ Pengkhianat Bangsa



Berita yang sampai kepada saya mengatakan Presiden NUJ sekarang, Hatta Wahari adalah seorang yang pernah menjalani rawatan psikatri dan saya difahamkan sehingga kini dia masih lagi memakan ubat penenang.

Kesempatan inilah yang diambil oleh golongan-golongan wartawan anti kerajaan untuk memilihnya sebagai Presiden NUJ yang baru bagi digunakan sebagai alat bagi menghentam kerajaan. Tambahan pula Hatta adalah wartawan yang bekerja dengan Utusan Melayu (M) Berhad.

Sumber: RBF

Nampaknya Utusan malaysia mempunyai musuh yang mahu menghancurkannya dari dalam. Perkara ini tidak mustahil kerana Utusan Malaysia adalah surat khabar orang melayu. Orang melayu dahulu sanggup mengorbankan harta benda mereka demi menerbitkan Utusan Malaysia.

Dan sekarang kerana Utusan Malaysia adalah hak milik orang melayu, pembangkang berusaha keras mahu menghancurkannya. Bermula dengan pelbagai fitnah, isu memboikot dan menghalang wartawan Utusan malaysia dan sekarang mereka meletakkan boneka syaitan didalam Utusan Malaysia.


Boneka itu adalah Hatta Wahari. Kerja Hatta tidak lain melainkan mencari salah Utusan Malaysia. Terbaru dia menyalahkan Utusan Malaysia kerana tidak bersikap terbuka. Sikap terbuka pada pandangannya adalah meletakkan cerita cerita fitnah dan tahyol PAS, PKR dan DAP didalam Utusan Malaysia (
klik sini)

Utusan perlu membuat sesuatu untuk mengeluarkan pengkhianat orang melayu ini. Pihak pengurusan Utusan perlu sedar dan insaf bahawa Utusan Malaysia adalah untuk orang melayu. Utusan malaysia adalah wadah perjuangan dan survival orang melayu.
Untuk maklumat lanjut, sila klik sini dan disini

No comments: